چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ل

حوزه / اختتامیه ویژه برنامه «نسل فاطمی» همراه با معرفی برندگان پویش «پیک فاطمی» از سوی سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، اختتامیه ویژه برنامه «نسل فاطمی» امروز همراه با معرفی برندگان پویش «پیک فاطمی»از سوی سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

این برنامه در قالب ویژه برنامه «هوای مادری» در سالن ورزشی شهید قدیرزاده انجام شد و شرکت کنندگان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، نفرت و انزجار خود را از جنایات دنیای استکبار به ویژه آمریکا و حامیانش اعلام کردند.

ویژه برنامه «هوای مادری» افزون بر سخنرانی عفت پدرام‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر پیرامون فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) و جایگاه و مقام مادر با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی و نیز آشنایی شهروندان با طرح«همیار شهردار» همراه بود.

شایان ذکر است: با رویکرد ارتقا بینش دینی دانش‌آموزان و با هدف تکریم و پاسداشت مقام والای حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه «نسل فاطمی»همزمان با ایام فاطمیه در مدارس کاشان اجرا شد.

همچنین به مناسبت ایام فاطمیه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اقدام به برگزاری پویش«پیک فاطمی»مشتمل بر معارف فاطمی،مسابقه و رنگ آمیزی با همکاری گروه تبلیغی موعود و اداره آموزش و پرورش کرد که این پویش با حضور۳ هزار نفر از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول برگزار و از ۲۳٠ نفر برگزیده مسابقه این پویش تقدیر شد.

انتهای پیام./

معرفی برندگان پویش پیک فاطمی در کاشان +عکس

معرفی برندگان پویش پیک فاطمی در کاشان +عکس

معرفی برندگان پویش پیک فاطمی در کاشان +عکس

معرفی برندگان پویش پیک فاطمی در کاشان +عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha