یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسجدی

حوزه/ سردار ایرج مسجدی مشاورعالی فرمانده سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریست‌ها بود اما او را به عنوان تروریست معرفی کردند، چرا که سردار سلیمانی مانع منافع ننگین آمریکایی‌ها بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نخستین همایش بین‌المللی «مرد میدان حقوق بشر» با حضور غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، کدخدایی رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی پرونده ترور سردار سلیمانی، سردار مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یوسف الناصری، دبیرکل شورای علمای عراق و همچنین خانواده‌های شهدای مدافع حرم روز یکشنبه (۱۷ دی ۱۴۰۲) در تالار ایوان شمس برگزار شد.

سردار ایرج مسجدی مشاورعالی فرمانده سپاه قدس در همایش بین المللی مرد میدان حقوق بشر گفت: راه شهادت راه سعادت است هم برای خود شهید و هم برای رهروان شهید راه رستگاری است و قطعا این پرچم شهادت، مبارزه و مقاومت اگر قرار بود با شهادت و ترور عزیزان ما ضعیف شود امروز باید نامی از سید الشهدا نباشد اما پرچم امام حسین(ع) همچنان بر افراشته است.

وی با اشاره به ترور اخیر فرماندهان مقاومت گفت: این ترورها نمی‌تواند نور مقاومت و شهدا را از بین ببرد، راه و مرام مقاومت اسلامی روز به روز قدرتمند تر می شود.

مسجدی گفت: شهید سلیمانی تمام تلاشش در جهت از بین بردن تروریسم بود و ایشان به عنوان فرمانده قهرمان در مبارزه با تروریست‌ها است . خود آمریکایی‌ها اعلام کردند جبهه النصره و احرار الشام تروریست هستند و سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریست‌ها بود پس سردار سلیمانی را به چه منطقی به عنوان تروریست معرفی کردند؟ چرا که سردار سلیمانی مانع منافع ننگین آمریکایی‌ها بود.

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما والدین تروریست‌ها هستید و عزیزان ما را ترور کردید و اگر چه به شهادت افتخار می‌کنیم اما جنایت شما موضوع و پرونده دیگری است که به آن رسیدگی می‌کنیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در این باره تصریح کرد: یک رسیدگی سیاسی و کیفری و قانونی و دیگری رسیدگی انتقام آمیز است و مقاومت دست از شما بر نمی‌دارد. شهید سلیمانی فتنه تروریست را از سر بشریت برداشت این کمک به حقوق بشر بود و چه کسی بهتر از او از حقوق بشر حمایت کرد.

وی با اشاره به جنایات هشتاد ساله اسرائیل گفت: شما در نوار غزه بیش از ۸۰ هزار نفر را کشته و زخمی کردید چون مرد میدان نیستید و شما تروریست و ضد حقوق بشر هستید اما مقاومت از حق خودش دفاع می کند . شما ۸۰ سال است که مردم فلسطین را آواره کردید و رهبران آنها را ترور کردید اما بازهم مقاومت را متهم به تروریست می‌کنید.

مسجدی گفت: آمریکایی‌ها بزرگترین ارتش را دارند اما یک لشگرش در آمریکا نیست و همه در دنیا پخش شدند و پایگاه‌های مختلف در دنیا و منطقه دارند. من خطاب به آنها می‌گویم؛ شما با اجازه چه کسی وارد منطقه شدید و این در حالی است که ایران و سپاه پاسداران هیچ کجای دنیا پایگاه نظامی ندارند. شما در امور کشورهای دخالت می ‌کنید بعد به ایران تهمت دخالت می زنید، در واقع آمریکایی‌ها خیل وقیح و بی شرم هستند.

وی افزود: پرونده دوم مقاومت این است که با قدرت باید با دشمن برخورد کند آن هم نه فقط در بعد حقوقی، کیفری و قضایی بلکه مقاومت با قدرت جلوی شما را می‌گیرد و شما را منکوب می‌کند.

وی در پایان گفت: شهید عزیز ما سلیمانی به مقاومت، قدرت بخشید و آن را یاری و پشتبیانی کرد تا بتوانند از حقوق خود دفاع کنند و امروز شاهدیم مقاومت اسلامی فلسطین و حزب الله از مردم و کشورهای خود حمایت می‌کنند. نیروی مقاومت روز به روز قدرت سیر صعودی و قدرت بازدارندگی دارد و مقاومت فلسطین امروز به موشک و پهپاد مجهز شده به طوری که طی ۹۰ روز دشمن صهیونیستی نتوانسته کاری به پیش ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha