یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مطهری

زرین فاطمه مطهری نماینده فرهنگی تیپ زینبیون گفت: من با ۴ فرزند و همسرم تا آخرین قطره خونمان در راه ولایت فقیه و مقاومت اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، زرین فاطمه مطهری بانوی فعال پاکستانی و همسر مترجم شهید سلیمانی در میان زنبیون است. وی از حدود ۶ سال پیش از سوی شهید سلیمانی نماینده فرهنگی تیپ زینبیون را بر عهده داشته است. رسیدگی به مشکلات و حل مسائل زندگی خانواده‌های شهدای زینبیون بر عهده این بانوی فعال است.

وی در همایش بین المللی مرد میدان حقوق بشر با محوریت پیگیری پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی به روایتگری و قرائت دل نوشته‌ای پرداخت.

زرین فاطمه مطهری گفت: زینب(سلام الله علیها) کیست؟ او عقیله بنی هاشم عالم بدون معلم است. این زینب کیست که سلیمانی‌ها، همدانی‌ها و سید رضی‌ها و شهدای شیعیان غیور پاراچناری‌ها در رکابش عربا عربا شدند. من هر چه مطالعه کردم متوجه نشدم و نفهمیدم که این بانوی قهرمان کربلا کیست.

این مجلس، جلسه حقوق بشر و مرد میدان حقوق بشر است. بنده سال ۹۶ اولین بار اسم زینبیون را بر سر زبان آوردم و علنی کردم. دولت ما اجازه نمی‌دهند و ندادند و نخواهند داد که ما در جبهه مقاومت قدمی بگذاریم.

وقتی شهید حاج قاسم به من گفتند؛ می دانی خانم مطهری چه بلایی سر خودت آوردی؟ گفتم بله می‌دانم.

من ۹ سال است که پدرم را ندیدم و مادر جوانم را از دست دادم و ندیدم، اما معنی "ما رایت الا جمیلا " را با تمام وجودم درک کردم. من از شما دختران می پرسم چند وقت است که پدرتان را ندیدید؟. جرم من این است که زینبیون را به عنوان مجاهدین بدون مرز معرفی کردم و با حاج قاسم همراهی کردم و سر یک سفره با او غذا خوردم. من دختر بین المللی حاج قاسم بودم. از روزی که او از این دنیا رفت دیگر طعم پدر ایرانی تبار را نچشیدم. بالاخره پدری باید داشته باشم تا برای من پدری کند.

این حاج قاسم کیست که ما او را مثل آب خوردن از دست دادیم. او در عین حالی که ۴ یا ۵ کشور را اداره می‌کرد زمانی که به ایران می‌آمد به اولین کسی که زنگ می‌زد به من، بنده روسیاه خداوند بود که یک وقت احساس غریبی نکنم و می‌دانست که من دنبال چه هستم. والله العظیم مثل حضرت زینب (سلام الله علیها) حاضرم غل و زنجیر به دست از این شهر به آن شهر بروم اما از خط ولایت نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب بروم.

من برای رزمندگان زینبیون در قم درب خانه خود را گشودم و مثل برادر و پسر از آنها پذیرایی کردم و گفتم پشت حاج قاسم بایستید که ایستادند تا جایی امام خامنه‌ای از آنها متعجب شدند و فرمودند، «زینبیون خیلی خوب می‌جنگند. سلام من را به پدر و مادر شهدای زینبیون برسانید.»

من زنبیون شما را برای فتح قدس تربیت می کنم

خواهران عزیز، برادران گرامی فکر نکنید ما غریبیم ما خواهر و بردارهایی مثل شما داریم. امروز بحث غزه است . روزی همسرم از حاج قاسم پرسید بالاخره با زنبیون چه کار می‌خواهید بکنید حاج قاسم گفت؛ «آقای مطهری من زنبیون شما را برای فتح قدس تربیت می کنم».

وی خطاب به سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: از همین جا به شما سلام عرض می‌کنم ما زینبیون بچه‌های شما هستیم و بعد از حاج قاسم شما تکیه گاه ما هستید. ما غریبیم و در کشورمان مجرم هستیم و بین زمین و آسمان معلقیم از شما درخواست می‌کنم که ما را از این حالت نجات دهید. و عاجرانه از شما می‌خواهم به احقاق حقوق زینبیون آن طور که راضی شوند بپردازید. من صادقانه با شما همکاری می‌کنم.

وی خطاب به اسرائیل و آمریکا گفت: ای اسرائیل غاصب کودک کش بدانید و می‌دانید که آینده شما سیاه است و به بن‌بست رسیدید و نه جرقه امید بخشی و نه راه نجاتی دارید. حتی آمریکا و اروپا تمامی قدرت های شرور جهان هم نمی توانند شما را نجات دهند. ای آمریکا ای شیطان بزرگ اگر بخواهی به کمک اسرائیل بیایید و پا در فلسطین بگذارید مثل اسرائیل در باتلاق غزه غرق می‌شوید. امروز جنگ، جنگ اراده‌ها، مقاومت و استقامت و انسانیت است . آمریکا فکر نکنی من یک زنم من با همین چادر و حجاب خود بر دهانت می‌کوبم . فکر نکنید چون ازدیدن خانواده‌ام محروم هستم تسلیم می‌شوم. خیر من مثل حاج قاسم هستم و هدف او انگیزه و عشقش در خون من عجین شده است.

روایتگری بانوی مقاوم پاکستانی از حاج قاسم؛ «زنبیون را برای فتح قدس تربیت می کنم»

وی در پایان گفت: برای بنده مثل حاج قاسم پدر باشید. من خسته نشدم پر از عاطفه‌ام. من ماندم چطور فرزندان سلیمانی نفس می کشد و شهادت پدرش را تحمل می‌کند. فراق حاج قاسم امان من را بریده است. حاج قاسم برای زن و حقوق زن ارزش قائل بود تا آنجا که ۴ انگشتر تبرکی دست خودش را به من بنده روی سیاه داد. این کار حاج قاسم به من انرژی داد از این رو من با ۴ فرزند و همسرم تا آخرین قطره خونمان در راه ولایت فقیه و مقاومت اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha