یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدیدسرزده مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد  از روند برگزاری امتحانات پایان ترم

حوزه / صبح امروز مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه معاون آموزش حوزه علمیه خواهران، با حضور در مدارس علمیه خواهران ریحانه الرسول(س) و معصومیه یزد، از نزدیک از روند برگزاری امتحانات به صورت سرزده بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خانم فاطمه نظیر در مدارس علمیه خواهران ریحانه الرسول(س) و معصومیه یزد حاضر شدند و از نزدیک از روند برگزاری امتحانات به صورت سرزده بازدید کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در این بازدیدها ضمن بررسی کیفیت برگزاری امتحانات، تجهیزات و امکانات و همچنین مشارکت مراقبین امتحانی، با قدردانی از مدیر و عوامل اجرایی برگزار کنندگان امتحانات در مدارس، بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و ایجاد نظم و آرامش طلاب تأکید کرد.

دیدار و گفت‌وگو مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با مدیران مدارس علمیه خواهران ریحانه الرسول(س) و معصومیه به جهت اطلاع از روند برگزاری امتحانات و مسائل جاری مدرسه، از دیگر برنامه‌های این بازدید سر زده بود.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ حوزه‌های علمیه خواهران، شروع امتحانات این نیمسال از ۱۰ دی ماه آغاز و تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha