دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت یاد  و خاطره شهدای گلزار شهدای کرمان در مدرسه لعمیه ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: دشمن تفکر خامی دارد و فکر می‌کند با به شهادت رساندن عده‌ای از هموطنان ما می‌تواند ما را به عقب براند، اما نمی‌داند شیعه از شهادت نمی‌ترسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سمیه مرتاض امروز در مراسم یادبود شهدای مظلوم کرمان که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه برگزار شد، ضمن تسلیت این حادثه تروریستی، اظهار داشت: دشمن تفکر خامی دارد و فکر می‌کند با به شهادت رساندن عده‌ای از هموطنان ما می‌تواند ما را به عقب براند، اما نمی‌داند شیعه از شهادت نمی‌ترسد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، گفت: دشمن می‌خواهد با تفکر کشتن و ترساندن ما را از مسیر خودمان باز دارد، اما این کارهای آن‌ها چهره بزک کرده‌شان را بیش از پیش برای همه آشکارتر می‌کند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، تصریح کرد: هدف انقلاب اسلامی از روز اول معلوم و مشخص است و برای تحقق آن صدها هزار نفر شهید شدند و ما از آن مادرانی که فرزندان خود را با عشق و شوق برای حفظ کیان کشور به جبهه می‌فرستادند یاد گرفتیم که در راه انقلاب و اسلام از هیچ خطری نترسیم و برای رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست ولی عصر(عج) و اتصال انقلاب اسلامی به تمدن ظهور، آماده‌ایم.

وی با اشاره به امتحان‌های ملت ایران در چهل سال گذشته، اظهار کرد: در ۴۳ سال گذشته دشمن با انواع امتحانات از جمله جنگ، تحریم و فشار اقتصادی و نفوذ ملت را مورد آزمایش قرار داد، اما مردم ایران در یاری ولایت هیچ وقت کم نگذاشتند و شهدایی مثل سردار سلیمانی توانستند با بالا بردن بیرق اسلام مسیرشان را به یک مکتب تبدیل کنند و لذا امروز این مکتب لرزه به جان استکبار انداخته است.

وی به تشریح اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پرداخت و گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی مثل سال‌های گذشته بار دیگر عظمت و قدرت انقلاب اسلامی را به رخ دنیا خواهد کشید.

خانم مرتاض ادامه داد: شهادت بقای دین را رقم می‌زند و ما از مرگ و شهادت واهمه و ترسی نداریم و این را از حضرت زهرا(س) به ارث برده‌ایم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: دشمنان هرچقدر شبهه افکنی کنند، همانقدر ما سرسخت‌تر ایستاده‌ایم، اینکه دشمن اعتراف به انجام قتل‌ها و ترورها می‌کند، نشان از تحقق وعده‌های قرآن کریم است.

وی با تأکید بر اینکه در مواقعی خون یک شهید توانسته دین را سال‌ها بیمه کند، ابراز کرد: شیعه یک مکتب و گفتمان و هدف آن مشخص است و ما بار را همچون سردار رشید اسلام حاج قاسم به دوش کشیده‌ایم و به مقصد خواهیم رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha