جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام عبداله حسنی

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه وظیفه اصلی اساتید دانشگاه‌ها، مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است، گفت: اساتید آگاه، نخبه و با بصیرت به عنوان رسانه‌ای قوی در جامعه هستند که باید مردم و مخصوصا دانشجویان را در مسیر درستی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی عصر امروز در نشست با دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: نقش اساتید دانشگاه در نتیجه انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی اساتید دانشگاه‌ها، مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است، افزود: اساتید آگاه، نخبه و با بصیرت به عنوان رسانه‌ای قوی در جامعه هستند که باید مردم و مخصوصا دانشجویان را در مسیر درستی قرار دهند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل عنوان کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و در این ایام تبلیغات منفی دشمن نسبت به نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری، مسئولان و جامعه ایرانی، با نیّت مخدوش ساختن چهره آن‌ها انجام می‌شود.

حجت الاسلام حسنی یادآور شد: وظیفه ما در نهاد رهبری این است که با راهکاری مناسب و به وسیله افکار و گفتار روشن اساتید، مانع از نفوذ دشمن در بین جامعه شویم.

وی اساتید دانشگاه را نماد بصیرت‌سازی در جامعه امروزی دانسته و تأکید کرد: وقتی یک استاد دانشگاه در کلاس درس یا در فضای مجازی صحبتی می‌کند، تاثیر آن سخن به وفور بیشتر از تاثیر یک شخص عادی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: در نشست هم اندیشی با اساتید باید گره‌های ذهنی را برطرف کنیم و نقش موثری در اقناع اساتید داشته باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha