شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1130420
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
زیویار

حوزه/استاندار لرستان گفت:خط مقدم سلامت در انتخابات قوه قضائیه است و تامین مشارکت و امنیت انتخابات بر عهده ستاد انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار،استاندار لرستان، امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم ،باشکوه و پرشور تلاش کنیم،افزود:برای برگزاری انتخابات پرشور در جامعه نیازمند همت جهادی و انقلابی تبلیغ در این خصوص هستیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده باید دستاوردها و برکات نظام در جامعه تبیین و تشریح شود،خاطر نشان کرد:مبلغان و فعالان فرهنگی اجتماعی باید تلاش کنند در جلسات و محافل گوناگون دستاوردها و خدمات نظام در حوزه های گوناگون را برای آحاد جامعه تبیین و تشریح کنند.

استاندار لرستان رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت چهار مولفه راهبردی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد را مصداق چهار چرخ مهم برای برگزاری انتخابات برشمرد و خاطر نشان کرد: هر کدام از این مولفه‌ها مورد توجه قرار نگیرد مولفه‌های دیگر ناقص هستند.

زیویار با بیان اینکه نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است و همه ما در برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسئول هستیم،گفت:امکانات دولتی و صدا و سیما باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزدها قرار گیرد و تا نامزدها بتوانند اهداف و برنامه های خود را برای مردم بیان کنند.

استاندار لرستان خط مقدم سلامت در انتخابات را قوه قضائیه عنوان کرد و اظهار داشت:تامین مشارکت و امنیت انتخابات بر عهده ستاد انتخابات است.

زیویار در پایان با اشاره به ایجاد هیئت بررسی تبلیغات برای نخستین بار در این دوره، یادآور شد:وجود این هیئت نشان دهنده‌ اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم‌تر برگزار شدن انتخابات پیش رو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha