شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماش

حوزه / نمایش «هر یک از ما دو نفر هستیم» به کارگردانی کیمیا عابدین دی و بهمن امسال در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه میرود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، «هر یک از ما دو نفر هستیم» نمایشنامه‌ای است که نویسندگی و کارگردانی آن را کیمیا عابدین بر عهده دارد. وی فارغ التحصیل ادبیات نمایشی است.

این نمایش از ۲۰ دی الی ۶ بهمن در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه اجرا می‌رود. در خلاصه این نمایش آمده؛ امیر بعد از چند سال به خانه پدری‌اش بر می‌گردد و با اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شود. «هر یک از ما دو نفر هستیم» در ژانر اجتماعی و خانوادگی است و در آن به روابط اعضای خانواده و چالش‌هایی که در آن وجود دارد، توجه می‌شود.

محمدعلی هاشمی، سارا کاظم‌بیگی، فروغ الزمان رفیعی، راوین احمدی بازیگران این نمایش هستند. این فیلم با محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی اجرا شده و در آن به برخی هجمه‌های فرهنگی که بابت ترویج سبک زندگی غربی رایج شده، توجه شده است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به؛ مشاور کارگردان: عرفان بابایی، دستیار کارگردان و برنامه ریز : محسن غلام‌نژاد، طراح صحنه: محمد حسین حیدری‌، منشی صحنه: زینب یعقوبی، مدیر صحنه: ابولفضل طباخی، طراح لباس: سورنا مقصودی، دستیار لباس: ریحانه یوسفی، طراح گریم: مهتا علیزاده، طراح پوستر : سارا کاظم بیگی، موسیقی: عرفان بابایی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: جعفر پاکزاد، روابط عمومی: طهورا مقدسی، طراح نور : محسن غلام نژاد، مجری نور: زینب یعقوبی، اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha