دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ |۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 10, 2024
بل

حوزه / در آستانه فرارسیدن ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) دانش‌آموزان با شهید اردهال نخستین سفیر ولایت، تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در آستانه فرارسیدن ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) دانش‌آموزان به دعوت فرهنگ‌سرای معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در مسجد جامع کاشان اجتماع کرده و فضای این مسجد با ورود پرچم مطهر حرم شهید اردهال و خادمان سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) عطرآگین شد.

بر اساس این گزارش: اجتماع دانش‌آموزان که برای ابراز ارادت و تجدید میثاق با نخستین سفیر ولایت به این مسجد آمده بودند، با ورود پرچم حرم شهید اردهال، حضور خادمان و مدیحه‌سرایی مصطفی گیوی، فضای معنوی به خود گرفت و حال و هوای خاصی پیدا کرد.

دانش‌آموزان پسر مدارس نبوی، صلاحی، لاجوردی و مدرسه دخترانه مسلم بن عقیل در این اجتماع با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری توسط حجت الاسلام ابوالفضل غزالی (عمو غزالی) مجری برنامه‌های آموزنده کودک و نوجوان، با حضرت علی بن باقر (ع) که به دعوت مردم منطقه و بنا به دستور پدر بزرگوارشان برای ترویج دین اسلام مأمور به کاشان شد، آشنا شدند.

پرده خوانی حجت الاسلام مرتضی محسنی پیرامون شهادت حضرت سلطانعلی و شباهت‌های آن با واقعه عاشورا، دکلمه‌خوانی نوجوان محمد حسین سبزی در رثای حضرت سلطان علی(ع) از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود که با همکاری ستاد برگزاری مراسم سنتی قالی‌شویان و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha