یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر /گفت‌وگوی خبرنگار حوزه با مسئولین غرفه‌های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در روز سوم

حوزه/ مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضائیه در حقیقت بازوی علمی دستگاه قضاست که در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله کشور و سیاست‌های کلی دستگاه قضایی مبنی بر ارتقای دانش حقوقی جامعه و ترویج فرهنگ قانونمداری شروع به فعالیت کرده است.

حمید یوسفی مسئول غرفه انتشارات پژوهشگاه قوه قضائیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضائیه در حقیقت بازوی علمی دستگاه قضاست که در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله کشور و سیاست‌های کلی دستگاه قضایی مبنی بر ارتقاء دانش حقوقی جامعه و ترویج فرهنگ قانونمداری شروع به فعالیت نموده است.

وی افزود: سعی این مرکز پژوهشی بر آن است با بهترین کیفیت، بالاترین سرعت و کمترین هزینه، آثار اصحاب قلم، حقوقدانان و قضات محترم را در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه به چاپ رسانیده و به عنوان رسالت فرهنگی خود در معرض دید مخاطبان حقوقی سراسر کشور قرار دهد.

یوسفی گفت: انتشارات قوه قضائیه در مجموع حدود۳۵۰ عنوان کتاب در موضوعات حقوقی عرضه کرده است که برای وکلا و دانشجویان حقوقی و به ویژه قضات بسیار کاربردی و مفید است, ما در این غرفه حدود ۵۰ عنوان کتاب از پرفروش ترین آثار را آورده ایم و در معرض عموم قرار دادیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: کتب "عناوین مجرمانه با طبقه بندی جدید"؛ "قانون شوراهای حل اختلاف (مصوب ۱۴۰۲/۶/۲۲)"؛ "فصلنامه رای شماره ۳۷ ـ مطالعات آرای قضایی"؛ "دعوای اعتراض ثالث در امور کیفری، رویه ها و دکترین" و ... از آثار این انتشارات می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha