شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / حال و هوای سومین روز نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی

حوزه/ آیت الله علیدوست تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی مرتب، منظم، نفیس و حساب شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله ابوالقاسم علیدوست در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه مرتب، منظم، نفیس و حساب شده بود.

وی با اشاره به اینکه از تمام مجموعه‌هایی که در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند تقدیر داریم، مطرح کرد: هیچ کاری بدون نقص و در درجه کمال نیست ولی اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، این نمایشگاه عالی و مطلوب بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حجاب معاصرت اجازه نمی‌دهد اقدامات هم عصری‌ها دیده شود، عنوان کرد: این نمایشگاه توانسته تا میزان بسیاری با حجاب معاصرت مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه در یکی از غرفه‌ها پایان‌نامه‌های طلاب چاپ شده بود، خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است برخی مخالف این اقدام باشند ولی از این جهت که نسلی را معرفی می‌کند، عالی است.

آیت الله علیدوست تصریح کرد: طرح‌های پژوهشی حوزه که در این نمایشگاه تشریح شده نشان‌دهنده تلاش و فعالیت حوزه در این عرصه است.

وی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات انجام شده که در نمایشگاه وجود داشت، جدید بود، یادآور شد: قدم مبارکی در عرصه پژوهش برداشته شده است که امیدواریم با اخلاصی که وجود دارد، به این قدم برکت داده شود و نسل جدید نیز با دستاوردهای حوزوی آشنا شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha