شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1131233
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
دوباشی

حوزه/مدیر عامل ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان امام گفت: به دنبال این هستیم که جریان های مردمی در نقاط مختلف کشور با کمک ظرفیت هایی که در منطقه خود دارند، اعم از ظرفیت‌های منابع انسانی و ظرفیت های دیگری که وجود دارند بتوانند برای حل مسئله ها به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد محسن دوباشی در رویداد پیشرفت و حل مسئله «مردمی شو» استان بوشهر یکی از الزامات مهم تحقق جریان پیشرفت در کشور را به میدان آمدن مردم و حرکت آنها در حل مسئله های مردمی عنوان کرد و گفت: اگر قرار باشه که ما منتظر بمانیم که گروهی خاصی برای ما فکر کنند و یا مسائل را حل کنند با بحران های زیادی رو برو خواهیم شد و بخشی از وضعیت موجود نتیجه این تعلل و این منتظر ماندن است.

وی گفت: ما به دنبال این هستیم که جریان های مردمی در نقاط مختلف کشور با کمک ظرفیت هایی که در منطقه خود دارند، اعم از ظرفیت‌های منابع انسانی و ظرفیت های دیگری که وجود دارند بتوانند برای حل مسئله ها به میدان بیایند.

دوباشی ادامه داد: باید با کمک مجموعه های مختلف مردمی، فناوری های اجتماعی و به میدان آمدن فعالان، علاقمندان و نخبگانی که برای مسئله ها حرف و راه حل دارند فضا را فراهم کرد تا بتوان مسئله‌ها را حل کرد.

مدیر عامل ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان امام همچنین گفت: موضوع پیشرفت بدون حضور مردم هیچ معنایی ندارد و گرنه نمی توانیم مردم را به میدان عمل و میدان اقدام بیاوریم و در مسیر پیشرفت شکست خواهیم خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha