دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خبرنگاران باید در انجام کار خود همواره تعهد و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در ذکر مطالب امانت‌دار خوبی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: امروز یکی از ابزارهای مهم دشمنان علیه دیگر کشورها به ویژه انقلاب اسلامی ما ابزار رسانه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بنابراین اگر می‌خواهیم که در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن پیروز شویم باید در عرصه اطلاع رسانی فعالیت خود را بیشتر کنیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر برای خنثی سازی دروغ‌های دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها باید حقایق را به خوبی تبیین کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امروز بسیج رسانه باید نقش هدایتگری در بین رسانه‌ها را بر عهده داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: خبرنگاران باید در انجام کار خود همواره تعهد و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در ذکر مطالب امانت‌دار خوبی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها با طرز تفکر خاصی که دارند حقایق را واژگون می‌کنند و عکس آن را به جامعه القا می‌کنند که این کار بسیار ناپسند و دور از انصاف است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در تولید محتوا همواره به کیفیت توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا در جنگ رسانه‌ای که امروز دشمن علیه ما ایجاد کرده است باید با ابتکار خود در مقابل آنان بایستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha