جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: بیشتر وعده‌هایی که رئیس جمهور در سفر دور قبل به استان داده بودند اجرایی شد و از جمله وعده‌های داده شده در زمینه اشتغال بود که عملی و بیکاری در استان کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان گفت: اساس دین حب خداوند و بغض نسبت به شیطان است، نمی‌شود این میزان دشمنی را در دشمنان دید و بی تفاوت بود. بنابراین دوستی خدا و دشمنی با دشمنانش تاکید شده است.

وی با اشاره به شهادت امام هادی(ع) افزود: دوره کامل ولایت‌مداری و امام شناسی، زیارت جامعه‌کبیره و یادگار ایشان است و بهتر این است که به معانی آن نیز دقت شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۲۶ دی ماه و فرار شاه و جمله معروف "دیو چو بیرون رود فرشته درآید" یادآور شد: مراسمات بهمن ماه باید هر چه پرشورتر برگزار شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از امت حزب‌الهی و ولایتمدار استان زنجان بابت استقبال پرشور خود از رئیس جمهور در طول سفر ایشان به استان تشکر و قدردانی کرد، گفت: مردم زنجان در استقبال از رئیس جمهور، یوم‌العباس دیگری رقم زدند.

امام جمعه زنجان گفت: اجلاسیه نماز در زنجان در زمان آیت‌الله موسوی شکل گرفت، سپس دوره اجلاسیه نماز در تمام استان‌ها برگزار شد و در نهایت دومین اجلاسیه نماز خوشبختانه در زنجان دوباره تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه اجلاسیه نماز یک فرصت بود و موجی در زنجان ایجاد کرد، گفت: منتها در شرایط جنایت جنایتکاران در دو جنایت سنگین در کرمان که نشان دهنده ترس و هراس دشمنان از اسم و رسم سردار سلیمانی و حتی زوار ایشان بود، آبرومندانه جلسه‌ای برگزار شد و زینت این مسئله پیام راهگشای امام مسلمین برای این اجلاسیه بود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ادامه داد: در این اجلاسیه علاوه بر حضور رئیس جمهور ۴۰۰ نفر نیز مهمان از کل کشور حضور داشت، علاوه بر این مردم استان زنجان، اساتید حوزه و سایرین نیز حضور پرشوری داشتند.

وی با اشاره به اینکه هر چند در این اجلاسیه کم و کاستی‌هایی نیز وجود داشت و از این بابت عذر خواهیم، خاطر نشان کرد: البته برگزاری چنین مراسماتی خالی از کم و کاستی‌ها نخواهد بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به دومین سفر رسمی استانی رئیس جمهور به استان زنجان، گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در این دولت انجام می‌گیرد این است که قبل از حضور رئیس جمهور در استان‌ها، اکیپی در استان‌ها حضور می‌یابد و به همراهی استاندار و مدیران رایزنی و مسائل اساسی را احصا، بر روی اولویت‌ها تمرکز می‌شود که خوشبختانه در سفر اخیر نیز همین امر اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر وعده‌هایی که رئیس جمهور در سفر دور قبل به استان داده بودند اجرایی شد، گفت: از جمله وعده‌ها اشتغال بود که خوشبختانه اجرایی شد، در استان زنجان افراد بیکار در حدود ۵ درصد بوده و کمتر شده است و تلاش این است که بیکاری به حداقل برسد و حتی یک نفر نیز بیکار نباشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته توسط مدیران و تقدیر از عملکرد آنان یاداور شد: رسانه‌ها نیز تلاش کردند تا اخبار را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی کنند.

وی در ادامه به نماز و دعای باران اشاره کرد و گفت: برای بارش باران بسیار دعا کنیم و نماز باران را بخوانیم و این امر را جز یکی از اولویت‌های خود قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۸ IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    وعده ناهار بله وعده شام مانده