یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زرندیه

حوزه/معاون سیاسی سپاه شهرستان ساوه گفت: مهمترین دشمن استراتژیک ایران در منطقه در حال حاضر رژیم صهیونیستی است که به صراحت تهدید به اقدام تروریستی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،صبح امروز نشست بصیرتی با حضور آقای دلیریان معاون سیاسی سپاه شهرستان ساوه در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

دلیریان بیان کرد: موقعیت ایران به گونه ای است که همواره علیه آن تهدید وجود داشته ودر آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی گفت: مهمترین دشمن استراتژیک ایران در منطقه در حال حاضر رژیم صهیونیستی است که به صراحت تهدید به اقدام تروریستی می کند.

معاون سیاسی سپاه شهرستان ساوه تصریح کرد : عملیات طوفان الاقصی برای ایران اتفاق بزرگی بود و اگر اتفاق نمی افتاد متوجه امنیتی که در کشور حاکم است نبودیم.

دلیریان اظهار داشت: اگر توجه کنید در کشور های اطراف هر روز حمله های تروریستی اتفاق می افتد در حالی که ما فقط یک طرف آن را می بینیم که آن ها در آرامش هستند در حالی که این چنین نیست.

وی افزود: پیش از این برخی کشورها مانند مراکش، عربستان و بحرین به دنبال برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی و اجرای پیمان صلح ابراهیم بودند اما پس از جنگ اخیر جنایات رژیم غاصب این ارتباط اتفاق نیفتاد.

دلیریان در ادامه اضافه کرد: نظریه پردازان غربی، اظهار کرده اند که اگر ایران را رها کنیم یعنی تحریم و... برداریم با چشم خود امپراطوری ایران را خواهیم دید.

وی خاطر نشان ساخت :جنگ شناختی رسانه، خود تحقیری را به بچه های ما القا می کند و ما در آماج جنگ شناختی هستیم بچه های ما دارای هوش بالایی هستند اگر به خود باوری برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha