دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه

حوزه/ مبلغان زباندان جامعة الزهرا(س) در دوره آموزشی تربیت گفت‌وگوگر دینی در عرصه بین الملل حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دوره آموزشی تربیت گفت‌وگوگر دینی در عرصه بین الملل از سوی نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات قم و معاونت بین الملل حوزه علمیه و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، افزایش مراجعه و مطالعه دینی جهان را نتیجه تاب آوری مسلمانان دانست و بر این مطلب که در حال حاضر تنها دین زنده و پویا، دین اسلام است و ادیان دیگر کارآمد و روزآمد نیستند، تصریح کرد.

معصومه شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این مراسم، بیان کرد: در این دوره آموزشی ۴۴ مبلغ زباندان حضور داشتند که ۱۲ نفر از مبلغان زباندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بودند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این دوره به مدت پنج هفته به طول انجامید، به اهمیت برگزاری این دوره‌ها و ضرورت ورود حوزویان به حوزه بین الملل، اشاره کرد.

شریفی تصریح کرد: جذب، گزینش و معرفی مبلغان توانمند واجد شرایط، به همت اداره کل تبلیغ انجام شد و همگی با موفقیت دوره را به پایان رساندند.

وی یادآور شد: در مراسم اختتامیه از حضور فعال جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و شرکت کنندگان تجلیل و گواهی پایان دوره به آنها اعطا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha