سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج با بیان این که سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر قتل‌عام مردم فلسطین شرم‌آور است، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر کشورهای اسلامی در برابر رژیم منحوس اسرائیل جبهه واحدی اتخاذ کنند.

حجت الاسلام سید محمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: حمله‌ای که کشورهای آمریکا و انگلیس و دیگر هم‌پیمانانشان به یمن داشتند برای همه جهانیان این مهم را روشن کرد که هیچ تفاوتی بین اسرائیل غاصب با آمریکایی ها و انگلیسی ها در دشمنی با جهان اسلام وجود ندارد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی ها با حمله به کشور یمن نشان دادند که با اسرائیل در بحث مبارزه با جهان اسلام در یک جبهه مشترک قرار دارند؛ بنابراین باید گفت که دشمن ملت فلسطین و غزه تنها اسرائیل نیست بلکه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر کشورهای غربی نیز در این جنگ نابرابر دخالت مستقیم دارند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه حمله به یمن با هدف حمایت از رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفت، عنوان کرد: انگلیسی ها و آمریکایی‌ها در حمله به کشور یمن نشان دادند که حاضرند برای حفظ حیات رژیم منحوس اسرائیل دست به هر جنایتی بزنند که آخرین آن موشک باران یمن بود.

حجت الاسلام نبوی در ادامه سخنان خود گفت: با این وجود خود آمریکایی‌ها بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که وارد یک باتلاق بزرگ شده‌اند و به نوعی فریب صهیونیست‌ها را خورده ‌اند؛ لذا تنها راه نجات آنان از این منجلاب تغییر سیاست‌های استکباری شان می‌باشد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: بی ‌گمان آمریکایی‌ها، انگلیسی ها و صهیونیست‌ها در بحث غزه و فلسطین یک موضع واحد دارند و نباید گفت که اسرائیل به تنهایی در مقابل مردم غزه قرار دارد.

حجت الاسلام نبوی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر کشورهای اسلامی در برابر رژیم منحوس اسرائیل جبهه واحدی اتخاذ کنند، زیرا سکوت کشورهای اسلامی در این برهه حساس از تاریخ جهان اسلام که این گونه ملت فلسطین و دیگر مسلمین قتل عام می شوند، شرم‌آور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha