چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات، همه‌ ما وظیفه داریم که منادی انتخابات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در پنجمین اجلاسیه مدیران حوزه‌ های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب، عنوان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات، همه‌ ما وظیفه داریم که منادی انتخابات باشیم.

وی با اشاره به رسالت طلاب و مبلغین حوزه علمیه و حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: با توجه به فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات، اشخاصی که دارای تریبون و مخاطب هستند، با روشنگری در صدد رفع شبهات انتخابات باشند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: مبلغان و اساتید حوزه‌های علمیه تمام توان تبلیغی و فرهنگی خود را صرف تبیین مسائل انتخابات بکنند.

وی روشنگری در خصوص انتخابات را جز اولویت‌ها و فعالیت‌های حوزویان دانست و بیان کرد: از مدیران و هیئت امنا مدارس علمیه خواهران کشور و طلاب انتظار داریم تمام توان خود را در جهاد تبیین و روشنگری پیرامون انتخابات قرار بدهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا گفت: حوزه‌های علمیه خواهران عملیات‌های مختلف در زمینه تبیین مباحث پیرامون انتخابات و زمینه‌سازی برای مشارکت پرشور را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: تدوین سؤالات و ابهامات پیرامون لزوم و فوائد حضور در انتخابات و تهیه پاسخ و نشر گسترده آنها در بین مبلغین از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: فعالیت‌های جهاد تبیین در فضای‌ مجازی و اعزام گروه‌های مختلف تبلیغی تبیینی به سراسر کشور از جمله فعالیت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha