شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر گفت: امروز دشمن توپخانه خود را برای مقابله با انتخابات فعال کرده و می‌خواهد انتخابات اسفند را کم‌ فروغ کند، لذا وظیفه همه ما گرم کردن تنور انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست شورای توسعه مشارکت انتخابات شهرستان بوشهر صبح امروز به ریاست رحیمی فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان در دفتر فرماندار بوشهر برگزار شد.

فرماندار بوشهر در این نشست با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان کرد: امروز دشمن توپخانه خود را برای مقابله با انتخابات فعال کرده و می‌خواهد انتخابات اسفند را کم‌ فروغ کند، اینجا وظیفه همه ما گرم کردن تنور انتخابات است و باید تلاش کنیم مردم پای صندوق‌های رأی آمده تا انتخابات پرشوری داشته باشیم و دشمن را بار دیگر نسبت به طمع به کشور ناامید کنیم.

صالح رحیمی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات یکی از مؤلفه های مؤثر در اقتدار نظام است، گفت: در همین راستا باید تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات جهت برگزاری درست و پررونق انتخابات همت لازم را داشته باشند و در قالب رایزنی با اقشار مختلف مردم و همچنین تنوع بخشی و کیفیت بخشی به خدمات، زمینه سازی برای حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق های رای را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار بوشهر همچنین بر اصل بی طرفی، رعایت قانون و مقررات و عدالت محوری در برگزاری انتخابات تاکید ویژه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha