یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گرامیداشت چهلمین سال تأسیس

حوزه/ فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

حجت‌الاسلام‌ هادی اندیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای مشارکت حداکثری همه مخاطبان مرتبط با این مؤسسه علمی حوزوی، فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها» را اعلام می‌کند.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: این فراخوان به منظور شناسایی، طبقه‌بندی و معرفی دستاوردهای جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی، تبیین نقش و جایگاه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در شکل‌گیری، توسعه و رشد معارف اسلامی و علوم حوزوی به ویژه در بخش بانوان و جنبه‌های اثرگذاری ایشان در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ اندیشه بیان کرد: اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان ایرانی و بین‌الملل، دانشجویان دانشکده هدی، معلمان، مربیان، فراگیران و کارمندان بخش‌های حوزوی و غیرحوزوی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند نسبت به ارسال تجربیات خود از زمان حضور یا ارتباط با این مؤسسه بزرگ علمی در محورهای مندرج در فراخوان با این دبیرخانه همکاری کنند.

وی به محورهای این فراخوان اشاره کرد و افزود: تأثیرگذاری‌های خانوادگی و اجتماعی (تجربه‌های مادران، همسران و دختران در مواجهه با چالش‌های خانوادگی، اجتماعی و اصلاح سبک زندگی)، تأثیرپذیری و تحولات شخصیتی و اجتماعی (تجربه‌هایی از تحول علمی، اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی)، جریان‌سازی فرهنگی تبلیغی و کنش‌گری اجتماعی (تجربه‌هایی از نحوه مواجهه فردی یا گروهی با فرصت‌ها و تهدیدهای پیش آمده) و تعلیم و تربیت (تجربه‌های اساتید، معلمان و مربیان) از جمله محورهای این فراخوان هستند.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت شرکت در این فراخوان را تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت تجربیات خود به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۱۶۲/ مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام‌ اندیشه در پایان خاطرنشان کرد: آثار دریافتی در کمیته علمی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در اجلاسیه پایانی از تجربه‌های برتر تجلیل خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شناسه کاربری @jz۴۰ac در پیام رسان ایتا و یا شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴ در ارتباط باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha