چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ثق

حوزه /حجت الاسلام باغستانی با بیان اینکه امام هادی (ع)در شرایط سخت حاکمیت ۱۰۰ دانشمند تربیت کرد یاد آورشد: بعضی از این دانشمندان جامع علوم نقدی و عقدی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علی باغستانی شب گذشته در مراسم سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) و محفل انس با قرآن در مسجد امام هادی(ع) کوی شهیدان شیرازی کاشان با بیان اینکه تا زمانی که مردم پشتیبان ولی فقیه باشند به کشور آسیب نمی رسد اظهار داشت : اگر مردم پشتیبان ولایت نباشند اتفاقات زمان حضرت علی (ع) تکرار خواهدشد.

مسئول امور مساجد شهرستان کاشان به حوادث غزه اشاره کرد و با بیان اینکه ایمان به خدا پیروزی غزه را تضمین می کند یاد آورشد: دلیل منفعل شدن اسرائیل در برابر جمعیت ۴۰ هزار نفری نیروهای حماس در نوار غزه به خاطر ایمان به خدا و اسلام می باشد.

حجت الاسلام باغستانی با بیان اینکه جامعه ای که از نظر عقلانی رشد کند تو سری خور نیست، ابراز داشت: نظام سلطه علیرغم شبهه پراکنی دیگر قادر به تحمیل حرکات و افکار خود به آزادی خواهان جهان نیست.

مسئول امور مساجد شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر بالاترین گرایش به شیعه داریم تصریح کرد: هر امامی با توجه به شرایط زمانی و مکانی ماموریتش را انجام می دهد.

حجت الاسلام باغستانی بقا، گسترش، تبیین و استمرار دین را از مهمترین ماموریت های امامان معصوم (ع) دانست و گفت: حضرت زهرا(س) و امام حسین (ع) و یارانش به خاطر استمرار و حفظ دین اسلام به شهادت رسیدند.

مسئول امور مساجد شهرستان کاشان با بیان اینکه امام هادی (ع) به خاطر بقای دین به شهادت رسید یاد آورشد : امام هادی(ع)در دوران اوج رونق علمی و خفقان و تحت نظر بودن هنرمندانه بیشترین خدمت را در گرایش مردم به حضرت علی(ع) و فرزندانش به وجود آورد.

حجت الاسلام باغستانی با بیان اینکه در شرایط سخت حاکمیت امام هادی (ع) ۱۰۰ دانشمند تربیت کرد یاد آورشد : بعضی از این دانشمندان، جامع علوم نقدی و عقدی می شوند.

مسئول امور مساجد شهرستان کاشان برلزوم بهره مندی از کلکسیون تربیتی« زیارت جامعه کبیره» امام هادی (ع) در خانوادها تاکید کرد و ابراز داشت : شبی یک بند از ۳۸۰ بحث تربیتی زیارت جامعه کبیره امام هادی (ع)را در خانه به فرزندانمان یاد بدهیم.

حجت الاسلام باغستانی به زیارت غدیریه امام هادی (ع) اشاره کرد و افزود: تمام اهل بیت (ع) وقتی که به مقام امامت می رسیدند از هر فرصتی برای تبلیغ ماجرای عظیم غدیر استفاده می کردند، ضمن اینکه اوج این حرکت در زمان امام هادی (ع) اتفاق افتاد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha