یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امر به معروف گناوه

حوزه/ جلسه امربه معروف و نهی از منکر با حضور خواهران شهرستان گناوه، از اقشار مختلف مدیران، معلمان، مسئولان، هیئات، طلاب و ... در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه امربه معروف و نهی از منکر با حضور خواهران شهرستان گناوه، از اقشار مختلف مدیران، معلمان، مسئولان، هیئات، طلاب و ... در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزار شد.

در راستای سفارشات موکد اسلام بر انجام دو امر واجب امر به معروف و نهی از منکر، خواهران دغدغه مند و دلسوز شهرستان گناوه مدتی است، فعالیت های خود را به منظور برچیدن بساط بدحجابی در شهرستان آغاز کرده اند.
در این جلسه تصمیم گرفته شد، برگه هایی با محتوای رعایت حجاب، به مغازه ها، مدارس، کافی شاپ ها، مساجد، حسینیه ها و ... ارائه شود.
در این جلسه خواهران در گروه های دو نفری تقسیم شدند که قرار شد هر دسته قسمتی از شهر را پوشش بدهندف همچنین نظرات و ایده های جالبی ارائه شد که در جلسات بعدی ارائه خواهد شد.

سمیه سادات بهرامی سرپرست مدرسه علمیه گناوه در این جلسه به موضوع مهم انتخابات اشاره و اظهار کرد: مهمترین بیانات رهبری در مورد انتخابات مشارکت قوی رقابت واقعی سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات می باشد.

وی افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند دو کلمه جمهوری اسلامی هر دو وابسته به انتخابات می باشد و اگر انتخابات نباشد یا دیکتاتوری ایجاد می شود یا هرج و مرج.

بهرامی ابراز کرد: انتخابات باعث ایجاد تحول می شود و همه ما وظیفه داریم مخاطبان خود را به انتخابات دعوت کنیم چون با انتخابات است که ولی فقیه از طریق منتخبان ملت در مجلس خبرگان تعیین می شوند.

وی تاکید کرد: اینکه برخی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می کنند، اشتباه و به ضرر کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha