یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زرین دشت

حوزه/ نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه استان فارس از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهرستان زرین دشت خبرداد.

احسان اسدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، هدف از برگزاری گارگاه های سبک زندگی اسلامی را کاهش آسیب های فرهنگی دانست و اظهار کرد: دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف به دنبال فاصله‌گرفتن زنان از اسلام و ترویج افکار مسموم بر علیه این قشر هستند لذا با توجه به گستردگی ابعاد مختلف زندگی، توجه به سبک زندگی اسلامی براساس مبانی دینی یکی از نیازهای اصلی خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه همدلی و با هم بودن از تاکیدات سیره نبوی و بزرگان دین است، اضافه کرد: امروز صیانت از حریم خانواده‌ها بسیار ضروری است، از این رو یکی از راهکارهای مقابله با سبک زندگی غربی و غیراسلامی برجسته کردن تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی است.

نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه استان فارس عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی ما فرهنگی غنی است که باید به آن توجه کنیم و به این اصالت اسلامی خودمان افتخار کرده و آن را حفظ کنیم؛عوامل متعددی بر سبک زندگی اسلامی؛ اثرگذارند که در این میان رسانه از مهم‌ترین این عوامل قلمداد می‌شوند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی به معنای چشم‌پوشی از لذات و نعمات نیست، گفت: با فراگیری فنون و روش‌های زندگی اسلامی می‌توان پله‌های موفقیت و سربلندی را طی کرد.

حجت الاسلام اسدی در پایان از همکاری امام جمعه شهرپیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و زحمات معاون تبلیغ و رابط طرح امین زرین دشت قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha