شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حوزه / همزمان با ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع)، به همت مدیریت کانون خدمت رضوی منطقه کاشان و مساعدت و همکاری خیرین کاشانی، هفتمین کاروان زائر اولی‌های شهرستان کاشان در قالب کاروان مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع)، به همت مدیریت کانون خدمت رضوی منطقه کاشان و مساعدت و همکاری خیرین کاشانی، هفتمین کاروان زائر اولی‌های شهرستان کاشان در قالب کاروان مهر درخشان رضوی به مشهدمقدس اعزام شدند.

اعزام این دوره از زائر اولی‌ها توسط شبکه ریلی قطار صورت گرفت که شامل ۴۵ نفر از زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از منطقه کاشان بود که به دلیل شرایط نامساعد مالی تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده و یا توفیق تشرف به مشهد مقدس طی ۱۰ سال گذشته را نداشته‌اند، صورت گرفت.

گفتنی است: زائران حرم رضوی طی ۳ شب و ۴ روز اسکان در مشهد مهمان بنیاد کرامت رضوی هستند و هزینه ایاب و ذهاب این زائران نیز از طریق خیرین و خادمیاران شهرستان کاشان تأمین شده است.

زائرین طی مدت سفر علاوه بر زیارت مضجع امام هشتم از برنامه‌های متنوع فرهنگی آستان قدس بهره‌مند می‌شوند و یک وعده هم مهمان امام رضا(ع) در مهمانسرای حضرت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha