دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت استاد حاج حمیدرضا مسجدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت استاد حاج حمیدرضا مسجدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، در پیامی درگذشت استاد حاج حمیدرضا مسجدی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«انالله‌واناالیه‌راجعون»

خبر درگذشت شیخ القراء استان کرمانشاه، حاج حمیدرضا مسجدی(رحمه الله علیه)، موجب تأثر و تألم مردم شریف استان، به ویژه جامعه قرآنی و شاگردان و علاقه‌مندان به ایشان گردید.

خدمات آن استاد فرزانه و پیشکسوت قرآن کریم که عمر شریف خود را در خدمت به کتاب وحی سپری کرد، در آموزش ثقل اکبر و ترویج فرهنگ قرآنی، ماندگار و شایسته‌ی تحسین و تقدیر است.

این‌جانب ضمن تأثر از فقدان آن استاد گران‌قدر، مصیبت ارتحال ایشان را به خانواده‌ و بازماندگان محترم، شاگردان و ارادت‌مندان به ایشان و به خادمان قرآن کریم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم روح و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر و طول عمر باعزت مسألت می‌نمایم.

امید است شاگردان ایشان همچنان محافل فراگیری قرآن کریم را به یاد استاد مسجدی عزیز، پرفروغ و بانشاط نگه دارند و روز به روز بر جمع آشنایان با کتاب خدا در سطوح مختلف، به ویژه در بین نوجوانان و جوانان، در استان شهید پرور کرمانشاه بیافزایند.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha