شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موشک

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه و گروهک های تروریستی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت از اقدام شجاعانه و عملیات پهپادی و موشکی نقطه زن سلحشورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی اسرائیل، آمریکا و تروریست‌های داعشی دست‌نشانده استکبار و صهیونیست به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ

امام خمینی(ره):
من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست.

امام خامنه ای(مدظله العالی):
ما بر سرکوب عوامل واقعی و پشت پرده حادثه تروریستی کرمان اصرار داریم.

بار دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شد از یکسو با اقدامی به موقع، سریع و هوشمند مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی را که از آن برای ترور فرماندهان جبهه های مقاومت بهره می جست، منهدم کرده و از دیگر سو همزمان مقرهای فرماندهی داعش را که اخیرا در جنایت بزرگ و نابخشودنی شهادت جمعی از زائران سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در کرمان نقش داشتند را با خاک یکسان نماید.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن افتخار به سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور قاطع از این اقدام حمایت نموده و از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می خواهیم انتقام نهایی خون‌های به ناحق ریخته مردم مظلوم منطقه به ویژه شهدای جبهه مقاومت و زنان و کودکان زائر حاج قاسم و در رأس آن انتقام خون پاک و جوشان سردار دلها را قاطع و سخت از دشمنان بگیرند. (بإذن الله)

ضمنا قطع شریان اقتصادی رژیم منحوس صهیونیستی وعوامل تکفیری این رژیم به ویژه داعش مورد انتظار است.

برخی از پیام‌ها و آثار عملیات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه عبارتند از:
۱- عمق اشراف اطلاعاتی ایران نسبت به تحرکات دشمنان در فرامرز
۲- انتخاب زمان مناسب براساس اطلاعات دقیق
۳- حمله موشکیِ قدرتمند، دقیق و آشکار و بدون هرگونه ترس
۴- غافلگیری دشمن به معنای کامل
۵- فاصله کوتاه ضربه دشمن تا ضربه به دشمن
۶- ارسال پیام واقعی و عملی به همه طرف‌ها که ایران در انتقام از دشمنان کشور و ملت، صبر راهبردی دارد اما گذشت و بی‌تفاوتی ندارد.
۷- ارسال این پیام که دشمنان بدخواه در هیچ نقطه‌ای امنیت ندارند.
۹- تصمیم گیرندگان نظام در انتقام‌گیری گیری از دشمنان مطلقا دچار تردید یا مصلحت‌اندیشی‌های بی‌مورد نیستند و انتقام برپایه تدبیر، زمان و عقلانیت صورت می‌گیرد.
۱۰ دوره بزن در رو گذشته ... زدی، می‌خوری
۱۱- انتقام، فرآیندی است که متوقف نشده و با تدبیر در جبهه‌های مختلف پیش می‌رود. گاهی ضربه مستقیم و گاهی ضربه‌های غیرمستقیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha