چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1132640
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
نوروزپور

حوزه/ مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: مشکل استکبار با ما اسلامی بودن ایران و قوانین اسلامی حاکم در کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور، مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور چهارشنبه شب، در همایش بزرگداشت ۶۸ شهید دانش آموز بروجردی که در سینما فلسطین این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم بعث بی رحمانه ترین جنایات را در حق کشور ایران انجام داد، گفت: به شهادت رساندن ۶۸ دانش آموز مظلوم و بی گناه بروجرد، تنها یک سند از جنایات رژیم بعث و صدام ملعون است.

وی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی با همه توطئه و نیرنگ ها سعی داشتند روحیه مقاومت و انقلابی ملت ایران را تضعیف کنند، افزود: دشمنان بدانند ملت مقاوم و هوشیار ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و آرمان های انقلاب هستند.

مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه مشکل استکبار با ما اسلامی بودن و قوانین اسلامی حاکم در کشور است، خاطرنشان کرد: دعوای آمریکایی ها و اسرائیلی ها با ایران اسلامی بر سر حاکمیت دینی و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزپور با اشاره به اینکه مشکل دشمنان با ایران، حکومت اسلام و حاکمیت دین و مرجعیت است، گفت: دشمنان می خواهند اعتقادات دینی و انقلابی را در جامعه تضعیف کنند، اما با هوشیاری ملت ایران این توطئه ها راه به جایی نخواهد برد.

مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: مردم مسلمان، انقلابی و ولایی ایران اسامی در برابر توطئه های دشمنان هوشیار و بیدار هستند و هرگز اجازه دخالت در سرنوشت کشور را به بیگانگان نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزپور بیان داشت: یک عمر مستکبران جهان فریاد زدند، دین برای اداره جامعه برنامه ندارد، دین از سیاست جداست، ولی امام خمینی(ره) با قیام الهی خود حکومت دینی را پایه‌گذاری کرد و استقلال و آزادی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی می کند، گفت: ایران اسلامی با پیشرفت های روزافزون و اسلامی اداره کردن کشور ثابت کرد دین می تواند حکومت را نیز اداره کند.

در ادامه این مراسم از کتاب "زنگ موشک" نوشته فریبا مرادی نسب که خاطرات روز شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز را به رشته تحریر درآورده است رونمایی و از خانواده معظم شهدای ۶۸ کودک دانش‌آموز بروجرد نیز تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha