شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نماز جمعه شهرستان خلخال

حوزه/ حجت الاسلام اسدی گفت: مردم جامعه امروز ایران اسلامی از بسیاری جهات از مردم جامعه صدر اسلام بهتر هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: مردم جامعه امروز ایران اسلامی از بسیاری جهات از مردم جامعه صدر اسلام بهتر هستند.

وی افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، مردم جامعه امروز ایران اسلامی ازبسیاری جهات بهتر از مردم صدر اسلام هستند و لازم است که قدر این مردم با بصیرت و آگاه بیشتر از پیش ارج نهاده شود.

امام جمعه خلخال با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم این شهرستان افزود: در دیدار با رهبر معظم انقلاب حضرت آقا به ائمه جمعه سراسر کشور سفارش کردند که سلام و مراتب قدردانی ایشان را به مردم همه شهرستان‌های خود برسانند.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ائمه جمعه افزود:همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند، مردم غزه با ایستادگی کامل در مقابل زورگویان و استکبار اسلام را ترویج و قرآن را در جهان محبوب کردند.

وی با تبریک و گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت امام جواد(ع) و همچنین سالروز خجسته ولادت حضرت امام علی(ع)عبادت، دستگیری از نیازمندان را دو ویژگی ائمه معصوم(ع) اعلام کرد.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به آغاز مراسم اعتکاف افزود: ثواب حضور در مراسم اعتکاف برابر با ثواب ۴ بار حج عمره در پیشگاه خداوند است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha