شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه (س) بمناسبت سالروز وفاتشان

برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۳۰ دی تا ۶ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با میلاد امام جواد(ع) و میلاد حضرت علی(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۳۰ دی تا ۶ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با میلاد امام جواد(ع) و میلاد حضرت علی(ع) اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با قرائت دعای عهد، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد قاسمی، سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد لقمانی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین‌آبادی دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحسن پنج‌تنیان، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین رضایی قمی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام اکبر صمدی یزدی برگزار می‌شود و در روزهای دوشنبه سیدمحمد حسینی، چهارشنبه مجید طیبی و پنج‌شنبه حسن پاکزمان و سیدعلی حسینی‌تبار مداحی خواهند کرد.

گفتنی است هر روز بعد از نماز عصر زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) قرائت می‌شود و در روز دوشنبه هم‌زمان با میلاد امام جواد(ع) با مولودی‌خوانی جواد هاشمی و در روز پنجشنبه هم‌زمان با میلاد امام علی(ع) با مولودی‌خوانی سیدمحسن بنی‌فاطمی همراه خواهد بود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صفدری، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد زرسنج و مداحی سیدمهدی موسوی، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد غلامعلی و مداحی مجتبی خرسندی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اصغر هدایت و مداحی محسن فراهانی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین گنجی و مداحی محمد ریحانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و مداحی مسعود زمانی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اخوی و قرائت زیارت آل یاسین با صدای سیدرضا جدا برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا پنج‌شنبه با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، ناصر رفیعی، سیدحسین مؤمنی و محمدرضا رنجبر و جمعه با سخنرانی آیت‌الله صدیقی و یکشنبه و دوشنبه با مداحی سیدرضا تحویلدار و مهدی سلحشور، چهارشنبه با مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و شعر خوانی مجید تال، پنجشنبه با مداحی سیدمهدی میرداماد و جمعه با مداحی محمود بذری و سجاد محمدی برگزار و هر شب از شبکه قرآن به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای حسن شالبافان و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha