یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز مدیریت حوزه های علمیه

مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در بیانیه‌ای با حمایت از مردم یمن، حملات پراکنده ائتلاف آمریکایی - انگلیسی به این کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور که به امضای آیت الله اعرافی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ »
سوره مبارکه حج، آیه ۳۹

درود کردگار بر آمیختگی یمن و یمان، به آئینی که رسولش خیر الرجال را در آینه این سرزمین نظاره کرده است و به مردمی که شعاری جز «الله اکبر» و «النصر للإسلام» ندارند. آنان که فرزندان عاشورا و رمضان هستند و فریاد رسای «الصرخة فی وجه المستکبرین» را به مشتهای پولادین «فتح الموعود و جهاد المقدس» مبدل ساخته اند.

همان گونه که طوفان الاقصی، دستگاه غربالگری الهی برای تمییز تزویر و تغافل حکومت های مدعی اسلام، آرمان فلسطین و غیرت عربی شد، رعد صنعا نیز نقاب از چهره واحدها و نهادهای سیاسی غربی مدعی حقوق بشر و ارزشهای انسانی برداشت.

اکنون ما ذیل عیون خداوند متعال و مقابل تورق تاریخ توسط آیندگان قرار گرفته ایم. از یک سو مجاهدان بی باک، باب المندب تا حیفا را به جهنم صهیونیستها و اربابان بلوک غربی شان تبدیل کرده اند و در سویی دیگر برخی حکام مرتجع حتی دیگر ندای نمایشی وا اسلاما نیز سر نمی دهند و به جای آن، دست در دست شیطان عکس یادگاری می گیرند.

رژیم موقت صهیونیستی امروز از هر زمان دیگر به نقطه صفر سقوط آزاد نزدیک تر است. جوامع اسلامی، علمای دین و حکومت های مسلمان باید جای خود را در معادله فلسطین پیدا کنند و مطمئن باشند که دین خدا بر پایه کیفیت ایمان است و نه کمیت مردان. این وعده آفریدگار افلاک است که «وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ... وَلَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ... (نور ۵۵). سنت الهی در گذر زمان هرگز تغییر و تبدیلی نخواهد یافت و وعده حضرتش همانطور که می فرماید، وعده صادق خواهد بود: سُنَّةَ اللَّهِ الَّتِی قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلُ ۖ وَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِیلًا (فتح ۲۳).

یمن و مردم آن بی شک یکی از مهمترین اجزای تمدن نوین اسلامی در مقابله با استکبار جهانی خواهند بود و حملات پراکنده ائتلاف آمریکایی - انگلیسی به این کشور هیچ گونه خللی در عزم و اراده آنان برای قیام علیه ظلم ایجاد نخواهد کرد و همگان بدانند که پس از عملیات هفتم اکتبر، این یک اتمام حجت الهی دیگر با دولتها و ملتهای مسلمان و آزادی خواه است و دیری نمی پاید کشتی نوح از این طوفان عبور و خون مظلوم رژیم صهیونیستی و وکلای مدافع و حتی منفعل آن را در خود غرق خواهد کرد.

«وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» (انبیاء 105)

علی رضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

پنجم رجب المرجب ١٤٤٥

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • معصومه محمدی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    بسیار عالی . کار درست .باید حمایت شوند همه مسلمانان جهانی که نیاز به کمک و حمایت دارند