یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گردهمایی طرح برهان در استان خوزستان

حوزه/ گردهمایی طرح برهان در خوزستان ویژه معلمان استان با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و با هدف ارائه آموزش های تخصصی شیعه‌شناسی و پاسخگویی به شبهات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، گردهمایی طرح برهان در خوزستان ویژه معلمان استان با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و با هدف ارائه آموزش های تخصصی شیعه شناسی و پاسخگویی به شبهات امروز در اهواز برگزار شد.

بنا به گفته حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، در این طرح بیش از ۵ هزار معلم آموزش های تخصصی شیعه شناسی و پاسخگویی به شبهات با موفقیت سپری کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۳۰۰ کلاس و دوره ۸ ساعته برای معلمان ۱۲ شهرستان خوزستان در قالب طرح برهان اجرایی شد که ۲۴ هزار ساعت مجموع دوره های تخصصی است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اهمیت ترویج مبانی دینی در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه های مورد نیاز برای شناخت نسل آینده از معارف دینی به ویژه مذهب تشیع، امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سیاست همیشگی دشمن را تفرقه افکنی و ایجاد فرقه های گوناگون معرفی کرد و افزود: آگاه سازی جامعه نسبت به نقشه های دشمن، تکلیف مهم آموزش و پرورش در این خصوص است.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کشور و حجت الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha