چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سید هاشم موسوی نیا

حوزه/ حجت الاسلام موسوی نیا با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف دانش آموزی اقدام بسیار پر برکتی است که هم می‌تواند زیرساخت‌های فکری دانش آموزان را اصلاح کند.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار حوزه در یاسوج، با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۱۵۵ نفر برای مراسم اعتکاف نام نویسی کردند افزود: از این تعداد، هزار و ۵۹۰ نفر دانش آموز و بقیه افراد عمومی هستند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت بهره‌برداری حداکثری و بهینه از فضای معنوی اعتکاف اظهار کرد: باید همه تشکل‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری پرشور و باشکوه این مراسم معنوی تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی نیا در ادامه با بیان اینکه آئین اعتکاف می‌تواند خلاء معنوی جامعه را پر کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این راستا برای معتکفان در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به سخنرانی‌های مذهبی و بصیرتی، محفل انس با قرآن و حلقه‌های معرفت اشاره کرد.

وی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف دانش آموزی اقدام بسیار پر برکتی است که هم می‌تواند زیرساخت‌های فکری دانش آموزان را اصلاح کند و دانش آموزان بیشتر با فضای دینی آشنا شوند و هم اینکه بهترین کار فرهنگی برای ساختن دانش آموزان و نسل آینده کشور است.

حجت الاسلام موسوی نیا عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند تا سوم بهمن ماه می‌توانند برای نام نویسی به مساجد و مدیریت مدارس مراجعه کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون هیات امنای ۸۰ مسجد در استان، آمادگی خود را برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha