دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خیاط واعظی نژاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با تقدیر از زحمات و سال ها تدریس حجت الاسلام والمسلمین واعظی نژاد، این استاد را کوشا و بلند همت خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین واعظی نژاد از اساتید سطوح عالی این حوزه، به خصوصیت سخت کوشی وی اشاره کرد و بلند همتی را یکی دیگر از ویژگی‌های این استاد برشمرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان خطاب به حاضران یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین واعظی نژاد استادی بی ادعا است که در سطوح مختلف تدریس کرد.

وی ضمن مرور خاطراتی از فعالیت های درسی حجت الاسلام والمسلمین واعظی نژاد، یادآور شد: این استاد از ابتدای صبح به تدریس اشتغال داشت و فعالیت خود را با تلاش و ممارست دنبال می‌کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان از حجت الاسلام والمسلمین صالحی(مدرس صالح) یاد کرد که مسیر منزل تا محل درس را پیاده طی می نمود و در همان حال به مرور درس آن روز می پرداخت؛ و این ویژگی را حجت الاسلام والمسلمین واعظی نژاد نیز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی نژاد نیز ضمن بیان مطالبی درباره اهمیت تدریس و توجه به اساتید، از حضور و دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان تقدیر کرد.

این دیدار در ادامه دیدارهای برنامه ریزی شده مدیریت اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان انجام شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha