شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق

مردم دیار کریمه اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب اسلامی در مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم علی آقازاده و سعید کریمی اشک ریختند و عهد و میثاق دوباره ای با شهدای عزیز بستند که تا جان در بدن دارند راه آنان را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم به یادماندنی وداع با پیکر دو شهید مدافع حرم علی آقازاده و سعید کریمی امشب با حضور پرشور مردم انقلابی قم و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد.

ببینید:

فیلم| گوشه‌های از تشیع پیکر شهدای مدافع حرم در قم

تصاویر/ تشییع شهدای مدافع حرم در قم

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی در این مراسم با تاکید بر انتقام الهی از ظالمان و دشمنان بر اساس تعالیم قرآنی، بر این نکته تاکید کرد که نتیجه دشمنی با اسلام و مجاهدان آن نابودی است و انتقام گیرنده از ظالمان و جنایتکاران خداوند منان است.

حاج مهدی سلحشور هم در این مراسم به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت و مردم هم در سوگ شهدای عزیز بر سر و سینه زدند و اشک ریختند.

مردم سوگوار در این مراسم با مشت های گره کرده فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سردادند و بر انتقام سخت از رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

سردار شهید علی آقازاده و سرگرد شهید سعید کریمی متولد شهر مقدس قم و مستشار نظامی سپاه پاسداران در سوریه بودند که روز شنبه ۳۰ دی در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع این دو شهید والامقام فردا ساعت ۱۴ از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به سمت گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ارمان IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    چه سعادتی که خوب معامله کردن با خدا