دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دارالقرآن بسیج

حوزه/ دارالقرآن بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر همزمان با افتتاح ۱۱۴ دارالقرآن بسیج در سراسر کشور و میلاد با سعادت امام محمدتقی(ع) در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دارالقرآن بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر همزمان با افتتاح ۱۱۴ دارالقرآن بسیج در سراسر کشور و میلاد با سعادت امام محمدتقی جوادالأئمه(ع) با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، مسئول دارالقرآن بسیج این سپاه، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بوشهر و دیگر فعالان قرآنی این شهرستان در بوشهر امروز افتتاح شد.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت امام محمدتقی(ع) با اشاره به هدف اصلی از افتتاح دارالقرآن بسیج، گفت: ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین بسیجیان و انجام فعالیت‌های تخصصی قرآنی در رشته‌های مختلف از اهداف اصلی افتتاح دارالقرآن بسیج محسوب می‌شود.

سید حبیب الله حسینی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۴ دارالقرآن بسیج در شهرستان‎های بوشهر، عسلویه، دشتستان و گناوه تصویب شده و در حال فعالیت هستند، ابراز کرد: بسیجیانی که در زمینه‌های مختلف قرآنی در پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند بعد از استعدادیابی توسط دارالقرآن بسیج جذب شده و به صورت تخصصی در رشته‌های قرآنی آموزش می‌بینند.

حسینی با بیان اینکه انس با قرآن کریم می‌تواند اثرات بسیار مثبتی برای فرد و جامعه داشته باشد، تصریح کرد: سالم بودن و مدنی بودن از شاخصه‌های جامعه‌ای قرآنی محسوب می‌شود و شایسته است در این راستا مسئولین مربوطه نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی در کشور اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به هدف اصلی دشمنان اسلام از کمرنگ نمودن فرهنگ قرآنی و الهی در جامعه، خاطرنشان کرد: ناکامی تفکرات شوم دشمنان چه در زمینه جنگ شناختی و چه در زمینه جنگ سخت در مقابل امت اسلامی و جامعه‌ای که از قرآن کریم الگو می‌گیرد از دلایل اصلی اقدامات دشمنان در راستای کمرنگ نمودن فرهنگ قرآنی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha