شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1133677
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
زرندیه

حوزه/نشست اخلاقی با موضوع ویژگی انسان مومن در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست اخلاقی با موضوع ویژگی انسان مومن با حضور حجت الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبدی با تبریک ایام ماه رجب بیان کرد: ماه رجب ماه ریزش رحمت است و رحمت برکسی فرو می ریزد که بندگی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد :ماه رجب مانند بدن ورزش کار است که اول خود را گرم می کند، بنده هم با ماه رجب برای ماه مبارک رمضان آماده می شود.

وی به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله اشاره کرد که می فرمایند: نسیمی در حال وزیدن است خود را در معرض آن قرار دهید.

حجت الاسلام عبدی افزود: انسان مومن سه ویژگی باید داشته باشد اول باید در خواست توفیق از خدا داشته باشد و دیگری انس با قرآن داشته باشد برخی مواقع زندگی انسان طلسم می شود برای رهایی از طلسم همیشه با قرآن کریم مانوس باشیم در هر شبانه روز تلاوت حداقل ۵۰ آیه را داشته باشیم. هر شب سوره واقعه را قرائت کنیم. اذان و اقامه را بلند بخوانیم و نماز های مستحبی که علمای بزرگ نقل کرده‌اند را در برنامه زندگی خود قرار دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: این انقلاب چند رکن دارد یکی رکن دین که خدا را در همه جا حی و حاضر ببینیم و بدانیم که خدا در همه جا هست و کار هایمان برای خدا باشد و رکن دوم علمدار انقلاب، اول ۱۴ معصوم علیهم السلام هستند و بعد ولایت فقیه که باید مطیع امر ایشان باشیم.

حجت الاسلام عبدی در پایان از بانوان خواست با حضور حداکثری در انتخابات این انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha