دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سه جلد از مجموعه قصه فرمانده‌هان صوتی شد

حوزه/ سه جلد از مجموعۀ قصۀ فرماندهان به نام «غریبه»، «پرواز سفید» و «پروانه در چراغانی» در سماوا به نسخه صوتی تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سه جلد از مجموعۀ قصۀ فرماندهان به نام «غریبه»، «پرواز سفید» و «پروانه در چراغانی» در سماوا به نسخه صوتی تبدیل شد.

«غریبه» نوشتۀ «داوود بختیاری دانشور» از انتشارات سوره‌مهر داستان زندگی شهید یدالله کلهر را برای نوجوانان نوجوان روایت می‌کند. شهید یدالله کلهر در عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان و والفجر، فرماندهی لشکر را برعهده داشت و در طول جنگ چندین بار مجروح شد و سرانجام در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

این کتاب با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه با صدای ابراهیم ربیعی در پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه و کتابراه در دسترس است.

«پرواز سفید» نوشتۀ «داوود بختیاری دانشور» یکی دیگر از عناوینِ مجموعۀ قصۀ فرماندهان است و داستان زندگی شهید عباس بابایی را برای مخاطبین نوجوان روایت می‌کند. عباس بابایی یکی از موفق‌ترین خلبانان جنگی در طول دوران جنگ تحمیلی بود که مدتی فرماندهی پایگاه هشتم شکاری را نیز بر عهده داشت و سرانجام بر اثر شلیک پدافند خودی سپاه پاسداران به شهادت رسید.

این کتاب صوتی به مدت زمان ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه با صدای امیر مشرفی در پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه و کتابراه در دسترس است.

آخرین کتاب با عنوان «پروانه در چراغانی» نوشتۀ «مرجان فولادوند» از انتشارات سوره‌مهر، زندگی شهید حسین خرازی را برای نوجوانان روایت می‌کند. حسین خرازی یکی از فرماندهان زمان جنگ تحمیلی بود که فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را بر عهده داشت و سرانجام در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

این کتاب صوتی هم به مدت زمان ۲ ساعت و ۶ دقیقه با صدای علی عبدل‌پور اصل در پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه و کتابراه در دسترس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha