شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک گفت: ایام الله ۱۳ رجب هم یکی از روزهایی است که زمانش متبرک به نام امام علی(ع) است که یقیناً اگر شیعیان به ساحت مقدس حضرت متوسل شوند، امام علی(ع) پاسخ مناسب و درخور شأنی به آنها خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جشن ولادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) امروز با سخنرانی خانم منصوره حاج محمد حسینی مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک اظهار داشت: امشب و فردا از ایام الله است، روز میلاد مولود کعبه امام علی(ع) یکی از روزهایی است که برای بشریت مغتنم است.

وی خاطرنشان کرد: دو نکته از روایات به ما رسیده است که ایام الله فرصتی است برای معامله پرسود، یعنی خرید بهشت به بهای ارزان که بعضی بهشت‌ها فقط در خانه به دست می‌آید و فقط در خانه می‌توان آنها را خرید آن هم با قیمت ارزان.

خانم حاج محمد حسینی تصریح کرد: خدمت به پدر، مادر و همسر، از جمله ارزان‌ترین راه‌هایی است که در خانه به راحتی می‌توان به وسیله آن بهشت را به دست آورد.

وی ابراز کرد: ایام الله ۱۳ رجب هم یکی از روزهایی است که زمانش متبرک به نام امام علی(ع) است که یقیناً اگر شیعیان به ساحت مقدس حضرت متوسل شوند، امام علی(ع) پاسخ مناسب و درخور شأنی به آنها خواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک ادامه داد: اهل بیت(ع) ما را به مدل رفاقتی سفارش کردند که اگر ایجاد شود هیچ وقت و هیچ جا به شکست و جدایی نمی‌رسد و آن محبت و رفاقت با خدا و اهل بیت(ع) است.

وی یادآور شد: قطعاً ۱۳ رجب یکی از آن ایامی است که آن رفاقت می‌تواند شکل بگیرد و یا مستحکم گردد.

خانم حاج محمد حسینی تأکید کرد: امشب و فردا را مغتنم بدانیم و به ساحت پرمهر و پربرکت اهل بیت(ع) متوسل شویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha