دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات سند رسمی پشتوانگی ملت برای نظام است و هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار، عزت و کرامت نظام بیشتر خواهد شد؛ تبیین در این امر، یکی از واجباتی است که هر شخص در هر سطحی باید به آن عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش سیاسی ویژه فرماندهان و مسئولین یگان پدافند ارتش خوزستان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت امام علی(ع) به تشریح جوانب شخصیت امیرالمؤمنین پرداخت و گفت: امام علی(ع)، دارای جوانب شخصیتی متضاد بسیاری است که هیچ نظیری ندارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شجاعت، علم، مهرورزی، کرامت، تواضع، بردباری از جمله صفات متضاد ایشان است که باعث می‌شود هیچ نظیری برایشان یافت نشود.

وی به دلایل پذیرش خلافت توسط امام علی(ع)، در پنج سال آخر عمرشان پرداخت گفت: یکی از دلایل پذیرش خلافت توسط امیر المؤمنین(ع)، حضور مردم در صحنه بود که اگر مردم پشتوانه رهبر یک جامعه نباشند، حتی اگر رهبر از طرف خداوند منصوب شده باشد، نمی‌تواند جامعه را هدایت کند. در انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، فقط به پشتوانه ملت ایران بود که توانست پیروز شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پس از رحلت امام(ره)، اگر ملت ایران تمام قد پشت مقام معظم رهبری نمی ایستاد، استمرار انقلاب و هدایت کشور به سوی پیشرفت و عزت، امکان‌پذیر نبود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: اینکه امروز ایران اسلامی تنها کشور منطقه است که با عزت، در امنیت کامل در مسیر پیشرفت قرار گرفته، به برکت رهبری مقام معظم رهبری و به پشتوانه ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha