دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقامیری

حوزه/استاندار قم گفت: دشمن باید بداند تا زمانی که خانواده‌های شهدا را داریم لحظه‌ای از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمد آقامیری در مراسم سوم و هفتم سردار مدافع حرم شهید علی آقازاده که در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای استان قم برگزار شد، اظهار کرد: تقارن روز پدر با روز مراسم شهید آقازاده را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه این خانواده با ایثار و شهادت آشنا هستند، مطرح کرد: این خانواده یک شهید را در دوران جنگ تحمیلی و یک شهید دیگر را در دوران دفاع از حرم تقدیم اسلام کردند.

استاندار قم با بیان اینکه خانواده آقازاده، یک خانواده کاملا انقلابی و ارزشی هستند، عنوان کرد: این خانواده همیشه همراه و همگام با نظام و انقلاب بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمن شماره یک ما اسرائیل است و آمریکا نوکری اسرائیل را می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند تا زمانی که این خانواده‌ها را داریم لحظه‌ای از آرمان‌های ارزشمند انقلاب، عقب نشینی نخواهیم کرد.

آقامیری اضافه کرد: دشمن باید بداند هرچقدر که شما آقازاده‌ها را از ما بگیرید، خللی در کار این نظام ایجاد نخواهد شد چراکه گلزار شهدای ما مملو شده است از افرادی که جان خود را فدای این انقلاب کردند و ما نیز امروز آماده هستیم جان خود را فدای این نظام اسلامی کنیم.

وی با بیان اینکه آماده‌ایم جوانان خود را برای پایداری این نظام فدا کنیم، تصریح کرد: تا زمانی که دشمن به دشمنی خود ادامه دهد، درب شهادت به روی ما و جوانان ما باز است.

استاندار قم با اشاره به اینکه ما دنبال شهادت می‌گردیم و ترسی نداریم، یادآور شد: امروز دشمن در نقطه ضعف قرار گرفته است و برادران ما در سپاه پاسداران سیلی محکمی به آمریکا زده‌اند و این اتفاقات از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

آقامیری با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسیر انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: تمام این دستاوردها به پاس خون شهدا و خانواده‌های شهدا است که از اعتقادات خود باز نگشتند.

وی با بیان اینکه از خداوند می‌خواهیم در قیامت مشمول دعای خیر شهدا قرار بگیریم، اظهار داشت: از شهدا درخواست داریم که در دنیا نیز دعای خیر خود را بدرقه راه ما داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha