شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه طلاب گچساران و بویراحمد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهتری نژاد گفت: امروز متأسفانه برخی کاندیداها به جان هم می افتند تا به پست برسند و برای رسیدن به این جایگاه، بسیاری از مسائل را زیر پا می گذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بهتری نژاد در جلسه طلاب و فضلای بویراحمد، گچساران، دنا، باشت، مارگون و مادوان که در مسجد أمیرالمؤمنین (ع) شهرک مهدیه قم برگزار شد، به روایتی از حضرت أمیرالمؤمنین علی علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت فرمودند: « للإنسانِ فَضیلَتانِ: عَقلٌ و مَنْطقٌ، فبِالعقلِ یَستفیدُ و بالمَنطقِ یُفیدُ / انسان دو فضیلت دارد: خِرد و سخن. با خرد، بهره می ستاند و با سخن، بهره می رساند».

وی ابراز داشت: ما سربازان امام زمان (عج) در داشتن این دو فضیلت می توانیم موفق باشیم؛ چون راه مان در این مسیر است و باید عقل خود را با تحصیل علوم تقویت کنیم و خوراک عقل، علم است.

جانباز دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: وقتی معلوماتمان زیاد شد، با چیدمان آن می توانیم به دیگران خدمت کنیم و برای ارتباط با دیگران نیازمند ارتباط عاطفی و منطقی هستیم.

سخنران این جلسه بیان داشت: پیش از ایجاد ارتباط منطقی و اثرگذاری سخن ما بر روی دیگران، باید ارتباط عاطفی با دیگران ایجاد نماییم تا ارتباط منطقی ما اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهتری نژاد اظهار کرد: ما انتخابات را در پیش داریم و رقابت‌های نابجا در میان کاندیداها، زمینه سخن و توصیه روحانیت را که باید به مردم بهره برساند، ناهموار می سازد.

وی ابراز داشت: آرامش، اتحاد و موفقیت مردم باید بیشتر شود؛ نه اینکه رقابت‌ها و طایفه گری ها در میان مردم تقویت گردد.

کاندیداها برای رسیدن به پست و مقام به جان هم نیفتند

جانباز دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روزی در اوائل انقلاب همه به هم «برادر» می گفتند و کسی پست ها را نمی پذیرفت و دیگری را معرفی می کرد، اما امروز شاهد مسائل ناراحت کننده ای هستیم و تقسیم بندی طایفه گری و جناحی به راه انداخته اند.

سخنران این جلسه بیان داشت: امروز متأسفانه برخی کاندیداها به جان هم می افتند تا به پست برسند و برای رسیدن به این جایگاه، بسیاری از مسائل را زیر پا می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین بهتری نژاد اظهار داشت: «رهبر»، «مردم» و «ارزش های دینی» از لوازم ایجاد یک انقلاب است و برای استمرار آن نیز نیازمند همین سه رکن هستیم و باید از این انقلاب بهره برد و به مردم خدمت کرد.

وی ابراز داشت: ایران اسلامی دارای رهبری فرزانه است که جهان به وجود او افتخار می کند و دنیا در عزت و حکمت ایشان مانده است و باید قدردان این نعمت بود.

این جانباز دفاع مقدس در پایان خاطرنشان ساخت: امروز یکی از نهادهایی که روحانیت می تواند بسیار در آن اثرگذار باشد، آموزش و پرورش است و اگر می خواهیم برخی از مشکلات موجود کشور همچون حجاب در آینده حل شود، باید در مدارس ورود کرد و برای دانش آموزان برنامه داشت.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام امینی اطهر نماینده طلاب و فضلای بویراحمد، گچساران، دنا، باشت، مارگون و مادوان نیز در این جلسه به بیانیه رئیس جمهور سابق در انتقاد به رد صلاحیت خود واکنش نشان داد و اظهار داشت: قانون اجازه نمی‌دهد که دلایل رد صلاحیت رسانه‌ای شود؛ آیا شما قانون را قبول دارید؟! اگر ندارید، وجه استثنای شما چیست؟

وی ادامه داد: اگر مردم بدانند که افراد نااهل وارد کانون‌های حساس نظام نمی‌شوند نه تنها ناامید نمی‌شوند بلکه امیدوارتر هم می‌شوند.

نماینده طلاب بویراحمد و گچساران افزود: آیا می دانید میزان محبوبیت شما در ماه‌های آخر ریاست‌تان بر قوه مجریه چه میزان بوده است؟ مگر شما دستگاه نیت‌سنج دارید که می‌فرمائید با نیت سیاسی مرا رد کردید؟ نگران نباشید؛ انقلاب اسلامی و نظام ولایی، قائم به اشخاص نیست؛ بالاتر از شما هم رد شدند و آب از آب تکان نخورد!

حجت الاسلام امینی اطهر ابراز داشت: اگر به دنبال دلیل رد صلاحیت خود هستید، به شورای نگهبان مراجعه نمایید و دلیل رد صلاحیت‌تان را به شما محرمانه خواهند گفت؛ البته خود شما بهتر از هر کسی می‌دانید چرا رد شدید؟

کاندیداها برای رسیدن به پست و مقام به جان هم نیفتند

وی خاطرنشان ساخت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، میزان حال فعلی افراد است و با برچسب‌های «اقلیت»، «تمامیت‌خواه» و «مالک انقلاب» بداخلاقی را وارد فضای معطر انتخابات ننمایید؛ آیا از بداخلاقی‌های گذشته درس عبرت نگرفته‌اید؟!!

نماینده طلاب بویراحمد و گچساران گفت: شما فرایند قانونی را زیر سؤال می‌برید که در گذشته خود بارها محصول همین فرایند قانونی بوده اید؛ آیا این فرایند، گذشته خود شما را مخدوش نمی‌سازد؟! مرز بی‌اعتباری تا کجاست؟ شما مصالح کشور را بهتر می دانید یا شورای محترم نگهبان که دلسوز و خیرخواه نظام است؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha