یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجلیل مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی از مادر شهید

حوزه/ به پاس مجاهدت و صبر مادر شهید شهبازی چورسی از سوی مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، آرزو جعفرپور امروز در دیدار طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی با مادر شهید اسماعیل شهبازی چورسی، با تبریک ایام ولادت حضرت علی علیه السلام، اظهار داشت: بیان آیه مبارکه قرآن کریم که می فرماید؛ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ، هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند، یک بیان ساده نیست بلکه بیان می فرماید که شهدا زنده هستند و در تمامی شئون عالم تاثیرگذارند.

وی ادامه داد: شهدا در گردن تاریخ حق دارند و آن ها با فداکاری خود استقلال و غرور ملت ایران را حفظ کردند و مادران و همسران شهدا با صبر و استقامت خود اجر شهدا را می برند و مادران شهدا بودند که با تربیت فرزندان مقاوم و انقلابی کشور را بیمه کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی تصریح کرد: پیامبر(ص) می فرمایند؛ خداوند متعال به خانواده شهید می گوید همسر و مادر شهید غصه نخورید من خلیفه شهید هستم در خانواده اش .هر که خانواده شهدا را خوشحال کند خدا را خوشحال کرده است و هر کس انها را ناراحت کند خدا را ناراحت کرده است .

وی در پایان بر استمرار راه شهدا و عمل به وصیت نامه های آن ها تاکید کرد.

در پایان این جلسه به پاس مجاهدت و صبر مادر شهید شهبازی چورسی از سوی مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha