شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید دهه فجر امسال را متفاوت برگزار کنیم، تصریح کرد: وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی منظم و دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه‌ها با همیاری اقشار مختلف جامعه بکار بگیریم.

به گزارش خیرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر به رحلت حضرت زینب در روز ۷ بهمن اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی بود که حادثه کربلا را به همه جهانیان مخابره کرد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه حضرت زینب(س) نقش متفاوتی نسبت به زنان عصر خود به تصویر کشید و تاثیر بسزایی بر جامعه خود داشت تصریح نمود: این نشان از بلوغ فکری، رشد سیاسی و تأثیرگذاری ایشان بود، حضرت زینب(س) از زنان تأثیرگذار در تاریخ بشریت در رسیدن به مقام عبودیت بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه بانوان ما باید حضرت زینب (س) را الگوی خودشان قرار دهند، افزود: برخی از زنان امروز در جامعه شعار زن زندگی، آزادی سر می دهند و راه کفر و دوزخ را می روند.

وی به روز ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به کشور در سال ۵۷ اشاره کرد و ادامه داد: بازگشت امام به کشور به معنای شوکت، عظمت، پیشرفت و هویت به کشور مقدس ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عقب ماندگی و ذلتی که این سرزمین در زمان حکومت پهلوی داشت پایان داد، افزود: حکومت قاجار و پهلوی باعث شد که ایران هیچ وقت پیشرفت نکند.

وی گفت: در سال ۵۷ آمریکا با آن هیمنه و قدرتش در مقابل مردم و امام خمینی(ره) شکست خورد.

وی با تبریک دهه فجر به ملت و مردم ایران ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب را به مردم‌ بگوییم و جهاد تبیین باید با زبان همه اقشار اجرا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برای نسل جوان و برگزاری برنامه‌های بانشاط و اثرگذار با محوریت مردم و اقشار مختلف در اولویت برنامه ریزی ستاد دهه فجر دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید دهه فجر امسال را متفاوت برگزار کنیم، تصریح کرد: وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی منظم و دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه‌ها با همیاری اقشار مختلف جامعه بکار بگیریم.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ما باید تاریخ گذشته را برای جوانان بازگو کنیم، افزود: شاید در استان های دیگر در زمان طاغوت امکاناتی بود اما در این استان هیچ چیزی وجود نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برخی ها می گویند امروزه فلان امکانات را نیست اما برخی نمی گویند ما از کجا شروع کردیم.

وی همچنین با اشاره به استقبال جوانان از آیین اعتکاف گفت: اشتیاق جوانان و نوجوانان در اعتکاف لذت بخش است و این اشتیاق عنایت خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha