چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، با تبریک ولادت حضرت علی(ع) بر تبلیغ، تبیین و ترویج سبک زندگی علوی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم سیره زندگانی امام علی(ع) در جامعه ترویج یابد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و تشریح دستاوررهای انقلاب اسلامی در جامعه است.

امام جمعه بروجرد با اشاره با اینکه مسئولان باید به مردم خدمت صادقانه و بی منت داشته باشند، خاطر نشان کرد: مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم جهادی عمل کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف، گفت: حضور پرشور مروم به ویژه جوانان در مراسم معنوی اعتکاف نشان دهنده این است که دشمن هرگز نمی تواند اعتقادات دینی را در جامعه کمرنگ کند.

وی با اشاره به تاریخ ۶ بهمن و سالروز حماسه مردم آمل، ادامه داد: در سال ۶۰ گروه‌های مختلف دست به دست هم داده بودند تا این شهر را مرکز حکومت کنند و کشور را بگیرند اما مردم تمام شهر را به سنگر تبدیل کردند و جواب محکمی به دشمنان دادند.

امام‌ جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن وفات حضرت زینب(س)، گفت: حضرت زینب کبری(س) با ایمان و بصیرت حادثه کربلا را به خوبی تبیین و تشریح کردند و پرچمدار اشاعه قیام امام حسین(ع) بودند.

حجت الاسلام حسینی در پایان با تاکید بر اینکه آثار شکست جبهه استکبار در برابر جبهه مقاومت نمایان شده است، خاطر نشان کرد: بعد از گذشت بیش از ۱۰۰ روز جنگ در غزه، حماس قوی تر شده و آثار شکست جبهه استکبار مشخص شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha