دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه اصلاندوز

حوزه/حجت الاسلام جعفر زاده گفت: چهار ویژگی اصلی حزب‌الله یعنی ولایت‌پذیری کامل، معاد باوری، حیات توحیدی، تولی و تبری، همان رمز و راز پیروزی و ظفرمندی همیشگی حزب‌الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت زینب(س)، اظهار داشت: علم لدنی حضرت زینب(س) کلید معرفت ایشان است.

امام جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، با تبیین رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی، گفت: چهار ویژگی اصلی حزب‌الله یعنی ولایت‌پذیری کامل، معاد باوری، حیات توحیدی، تولی و تبری، همان رمز و راز پیروزی و ظفرمندی همیشگی حزب‌الله است.

امام جمعه اصلاندوز با ارائه تحلیلی به تأثیرات طوفان الاقصی بر آینده غرب آسیا پرداخت و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود عملیات «طوفان الاقصی» به کاهش نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه‌ منجر شود و قدرت حضور ایران در غرب آسیا و موفق نبودن واشنگتن در ترویج رویکردهای امنیتی و سیاسی خود را در مرحله پس از جنگ ثابت کند.

امام جمعه اصلاندوز، با اشاره به قضایای اخیر ایران و پاکستان و چرایی کنترل آن، تصریح کرد: دو کشور مقر گروه‌های تروریستی را هدف قرار دادند که آرامش و امنیت را از مردم دو کشور سلب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: ایران و پاکستان در مدیریت تنش اخیر ثابت کردند قادر هستند از مجرای دیپلماتیک بر مشکلات دو جانبه غلبه کنند و اگر این همکاری در بُعد امنیتی هم اجرایی شود، پیروزی در برابر گروه‌های تروریستی دور از دسترس نیست.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha