چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: انتخابات فرصت مناسبی برای ارتقاء سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی یک کشور است و هر رأی به اندازه یک موشک نقطه‌زن ارزش دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: انتخابات فرصت مناسبی برای ارتقاء سطح سیاسی اقتصادی و بین المللی یک کشور است و هر رأی به اندازه یک موشک نقطه زن ارزش دارد.

وی مطرح کرد: آن مقدار که دشمن از آراء مردم هراس دارد از موشک و قدرت نظامی نمی‌ترسد.

امام جمعه ماهنشان تأکید کرد: افرادی که از فیلتر شورای محترم نگهبان عبور می‌کنند، از نخبگان و تحصیل کردگان جامعه بوده و باید احترام تک تک آنها حفظ شود؛ لذا هیچکس حق ندارد دیگران را تخریب نماید، تبلیغ خود نباید در قبال تخریب دیگران باشد.

وی با بیان این که مطلب مهمی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خودشان به آن تاکید دارند و از موعظه‌های اجتماعی بیان فرمودند بحث فرزندآوری و ازدیاد نسل است. اظهار داشت: پیشرفت کشور در گرو جمعیت جوان کشور بوده پس باید همه مردم و مسئولین همت گمارند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: وقتی شنیده می‌شود وام فرزندآوری و دیگر مشوق‌ها یا داده نمی‌شود یا به کندی انجام می‌گیرد اصلاً مورد قبول نبوده است و لازم است با کم کاری‌ها و ترک فعل‌ها در این زمینه به صورت قاطع برخورد شود.

وی بیان کرد: باید خدمات نظام دیده شود و بیان گردد مخصوصاً در زمانی که همت دشمن بر انکار و کم ارزش جلوه دادن است.

امام جمعه ماهنشان با بیان این که از جمله خدمات دولت گازرسانی به روستاها و مناطق محروم است، اما گازرسانی به بعضی روستاهای شهرستان ماهنشان انجام نشده است، مطرح کرد: دلیل آن به خاطر کم کاری پیمانکار و یا شرکت گاز که ناشی از ترک فعل و یا عدم نظارت بعضی مسئولین مربوطه است و باید بررسی شود که چرا با وجود هزینه کلان دولت کار در بعضی مناطق و روستاها به نتیجه نرسیده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: اقدام انصارالله یمن در مورد جلوگیری از کشتی‌های‌ اسرائیلی و آمریکایی با مجوز سازمان ملل بوده ولی با حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس و ائتلاف سایر کشورها به این کشور رو برو می شود ولی کسی در مقابل اسرائیل ائتلاف تشکیل نمی‌دهد؛ آنان به چه دلیلی اجازه ورود آذوقه، دارو و سوخت به را غزه نمی‌دهند

وی مطرح کرد: این‌که پاکستان اعلام کرده به دنبال همکاری با مبارزه با تروریست‌ها هست، این یک موفقیت بوده است؛ تروریست‌هایی که با استفاده از خاک پاکستان صدها انسان‌ را طی ده‌ها عملیات تروریستی به شهادت رسانده‌اند، این ترورها و اقدام آنان باید از این جهت پیگیری لازم انجام گیرد و هیچ تروریستی در هیچ کجا در امان نباشد.

امام جمعه ماهنشان با بیان این که اکنون در هر ۲۴ ساعت ۱۵۰ نفر در غزه به شهادت می‌رسند و عفو بین‌الملل اعلام کرده ما در گذشته غزه را به عنوان بزرگ‌ترین زندان می‌دانستیم اکنون از آن به عنوان بزرگ‌ترین قبرستان یاد می‌کنند، تأکید کرد: باید مسلمانان متحد شوند و ائتلاف تشکیل دهند و در مقابل اسرائیل بایستند.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب پیروزی غزه حتمی بوده و فروپاشی و شکست رژیم صهیونیستی هم قطعی، حتمی و قریب‌الوقوع خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: پنجشنبه دوازدهم بهمن سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران است، ضمن گرامیداشت این روز، آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم، جشن‌های امسال باید باشکوه‌تر و کیفی‌تر برگزار شود.

وی بیان کرد: دشمن یکی از اصلی‌ترین راهبردهای خود را دو رویکرد کتمان و تحریف در برابر عظمت واقعه انقلاب اسلامی قرار داده است؛ از این رو ذکر ایام الله و جهاد تبیین دو راهبرد مقابله در برابر دشمن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha