یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه موقت دیر

حوزه/ امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه حضور در لحظه مهم است، گفت: موقعیت شناسی، زمان شناسی و موضع گیری حضرت زینب (س) ناشی از تقواپیشگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر، اظهار داشت: امام راحل از ائمه اطهار علیهم السلام و بویژه سیدالشهدا(ع) درس گرفته و مسیر خود را براساس آموزه‌های اصیل اسلامی قرار داده بود.

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به سالروز حماسه مردم آمل در سال ۶۰، افزود: بعد از پیروزی انقلاب، گروهک‌ها با ترور مردم و اخلال در کارهای نظام اسلامی می‌خواستند مانع رسیدن ثمرات انقلاب اسلامی به مردم شوند که کور خوانده‌اند و روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه و عمران و آبادانی نظام هستیم.

وی درباره سالروز امضای قرارداد ننگین کمپ دیوید بین مصر و رژیم صهیونیستی، گفت: اگر این‌گونه قراردادها نبود، امروز ملت مظلوم و مسلمان فلسطین خصوصاً غزه این گونه زیر بار ستم نبودند.

حجت الاسلام سعیدی با تسلیت ارتحال شهادت گونه حضرت زینب (س)، خاطرنشان کرد: از رهگذر عمرمان یک توشه خوبی از سیره این بزرگان برداریم.

وی با بیان اینکه حضور در لحظه مهم است، افزود: موقعیت شناسی، زمان شناسی و موضع گیری حضرت زینب(س) ناشی از تقوا پیشگی است.

خطیب جمعه دیر با تبریک سالروز بازگشت حضرت امام (ع)، تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که دشمنان آفریدند، اعم از جنگ تحمیلی، ترورها، ساخت گروه‌های منافقین و ضدانقلاب، جنگ‌های قومیتی، تلاش‌های تجزیه طلبانه، تجاوزها، فتنه داعش، مواد مخدر و خصوصاً جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، دشمنان ناکام ماند.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلات اقتصادی داریم ولی ببینیم دلیل دشمنی دشمن و این همه بزک کردن چهره منحوس حکومت پهلوی و طاغوتی این است که انقلاب ما ثمرات زیادی داشته و دشمن نتوانسته یک ضعف واقعی پیدا کند و می‌خواهد رژیم طاغوتی را تطهیر کند غافل از اینکه جز خیانت و سرسپردگی چیزی برای ما نداشته است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به حضور کاروان خدمت و استاندار بوشهر در شهرستان دیر، گفت: در این سفر مشکلات مردم در مصلا و پروژه‌های شهرستان بررسی شد که امیدواریم این حضورها ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به حضور رئیس قوه قضائیه در استان و نماینده وی در شهرستان دیر عنوان کرد: امام جمعه دیر در دیدار با رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مسئله ته لنجی، کشاورزان، خانه‌های در حریم دریا، مشکلات مردم با راه و شهرسازی و.. مطرح کردند.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید استان تهران، گفت: برخی مواقع موضع گیری ها و اظهارات مسئولان کشورهای اسلامی اشتباه است، زیرا درباره موضوعی همچون آتش بس در غزه صحبت می‌کنند که از اختیار آنها خارج و دست رژیم صهیونیستی است و باید درباره موضوعاتی که مربوط به آنها است اقدام کنند.

وی افزود: آن موضوعی که در اختیار مسئولان کشورهای اسلامی است، قطع شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی است و کشورهای اسلامی ارتباط سیاسی و اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha