شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خدری گفت: مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، همیشه وفادار و پای کار انقلاب بوده اند و مسلماً نظام برآمده از خون مطهر شهیدان را رها نخواهند کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر، بهار جهاد تبیین است و همه ما حتی با وجود گلایه ها و نقدهایی که بر کوتاهی های مسئولین داریم، در عین حال حتماً باید به فکر انقلاب و حراست از آن باشیم. ملت ایران، نزدیک به 45 سال سختیها و مشکلات زیادی را تحمل کردند ولی هیچوقت انقلاب را رها نکردند و با فداکاری و با نثار خون مطهر شهیدان، این انقلاب را یاری کردند.

وی با اشاره به تبلیغات دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت: یکی از عرصه های مهمی که در پیش داریم، عرصه انتخابات اسفند ماه است که دشمن بوق های تبلیغاتی خود را متمرکز کرده است بر دلسرد کردن مردم از انتخابات و صندوق رأی متمرکز کرده است تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و نظام اسلامی را یاری نکنند اما مردم ما با همه گلایه هایی که از کم کاری مسئولین دارند، در این انتخابات هم قطعا شرکت می کنند و نظام و رهبر عزیز انقلاب را یاری می کنند.

امام جمعه چغادک افزود: مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، همیشه وفادار و پای کار انقلاب بوده اند و مسلماً نظام برآمده از خون مطهر شهیدان را رها نخواهند کرد.

وی بیان داشت: اگر اعتراض داشته باشیم به مسئولانی که کار مردم را به درستی انجام نمی دهند و قدر این انقلاب و مردم خوب و قدر فرصتی که در اختیارشان هست را به خوبی نمی دانند، ولی نمی توانیم انقلاب را رها کنیم و از دفاع از آن دست بکشیم و حرف دشمن را گوش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین خدری با بیان اینکه انقلاب و مملکت و کشور متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: هیچ عقلی سلیمی نمی پذیرد که یک ایرانی، به ویژه در مواقع حساس، علیه کشورش کاری انجام دهد و با دلسرد کردن مردم، دشمن را همراهی کند. البته مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و پای کار بیایند و دفاع از اسلام و انقلاب و نظام را از مردم عزیز یاد بگیرند و باید بدانند که اگر در مواردی دلسردی برای مردم ایجاد شده است به علت عملکرد غلط و عملکرد ضعیف مسئولین بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: کار جهاد تبیین، به ویژه از سوی اندیشمندان و عالمان و همچنین توسط پیران با تجربه و پدر و مادران که دوران سخت و ننگین پهلوی را دیده و تجربه کرده اند، باید صورت گیرد؛ دشمن با شیطنت های رسانه ای خود و با بزرگ کردن رژیم پهلوی تلاش می کند این گونه القا کند که وضعیت کشور و مردم در دوره پهلوی بهتر بوده است در حالیکه مردمی که آن دوره را تجربه کرده اند و یا با تاریخ قبل از انقلاب آشنا باشند، بسیاری از واقعیت ها را می دانند، اما نوجوان امروز ما اطلاعات کافی ندارد و بسیاری از اطلاعات خود را از طریق فضای مجازی می گیرد که دشمن از خلأ اطلاعات و ضعف رسانه های ما سوءاستفاده می کند و آنچه خود می خواهد را به نوجوانان ما تزریق می کند؛ بنابراین باید با جهاد تبیین، واقعیت ها را به این نسل برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید حاجیان IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    با سلام وادب فراوان به اقای خدری لازم است در این ایام از ریخت پاشهای غیر ضرور ب جد پیش گیری شود ووووگسترش واجرای بر نامه ها بیشتر در روستای کم بر خوردار بر گذار شود وهدایای از طرف ستاد بخش به نوجوانان و جوانان طی بر گذاری مسابقات فرهنگی هنری داده شودشهروند چغادکی حمید حاجیان
  • ححمید حاجیان IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    با سلام وادب خدمت جناب خدریاقای خدری برنامه های ایام مبارم دههههحه فجر بیشر در مناطق کمتر برخوردار اجرا کنید واز ریخت پاشهای اضافه جلوگیری کنید وبیشر جوایز به نوجوانان وجوانان عطا بفرمایید تا دهه فجر برای نو نهالان جذابیت بیشتری داشته باشد شهروند چغادکی حمید حاجیان
  • رضا IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    من به غنوان کسی که قبل و بعد از انقلاب را به عین دیده عرض میکنم در قبل از انقلاب بیشترین موضوعی که در مجامع مذهبی مطرح میشد اصل معاد و رسیدگی به نامه اعمال در روز قیامت فی المثل مکررا در سخنرانی ها هشدار داده میشد که اگر ذره ای از مثقال مال مردم جابجا در صحرای محشر به آن رسیدگی خواهد شد ولی بعد از انقلاب مسیر تبلیغات به سمت امامت و ولایت رفت و به این اصل مهم دین کمتر بها داده شد
    • اصل IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      0 0
      اصلا امامت و ولایت یعنی اصلاح از چپاولگری پهلوی به زهدمحوری خمینی و خامنه ای. راس حکومت چنین نبود و نیست؟ آنان خاندان فاسد با این خاندان نورانی قابل قیاسند؟ اما هشدار حق الناس کم داده شده و می شود؟ آن همه مسجد و مصلی و نمازخانه های مدارس و کارخانه ها و نهادها کم به این موضوع پرداخته اند؟ البته همچنان نیازمند تلاش هستیم.