شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام کثیرلو

حوزه/رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مدیران و شهرداران و کارکنان دولت حق دخالت تبلیغاتی در انتخابات را ندارند و در صورت مشاهده و وصول گزارش، با قاطعیت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام حسین کثیرلو روز شنبه در نشست تخصصی دادستان های سراسر استان اردبیل و روسای حوزه های قضایی بخش های تابعه که در محل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد، افزود: تلاش برای شور انتخاباتی که منجر به نشاط اجتماعی و سیاسی است وظیفه تمام دستگاه هاست، اما اجازه تخلف و نقض قانون و سوء استفاده از امکانات دولتی و بیت المال جهت تبلیغ به نفع یا ضرر کاندیدای خاصی را نمی دهیم.

وی با تاکید بر رصد جریانات و اقدامات مرتبط با انتخابات توسط دادستان ها، پیوست های پیشگیرانه از بروز هرگونه نارسایی احتمالی را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: مدیران و شهرداران و کارکنان دولت حق دخالت تبلیغاتی در انتخابات را ندارند و در صورت مشاهده و وصول گزارش، با قاطعیت برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به نظارت مستمر بر امور زندان، استفاده حداکثری از ظرفیت کمیسیون عفو و کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار اشاره کرد و گفت: دادستان ها باید با حضور مستمر در زندان ها و ارتباط موثر با زندانیان، زمینه بازگشت آنان به جامعه را فراهم کنند.

در این نشست، دادستان مرکز استان اردبیل نیز گزارشی از اقدامات دادسرا و رتبه های کسب شده کشوری ارائه داد و از انجام دور جدید بازرسی دادستانی مرکز استان اردبیل از دادسراهای سراسر استان و بخش های تابعه ظرف چند روز آتی خبر داد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha