یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا

حوزه/ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران گفت: هیئت امنا، امین حوزه علمیه هستند و این امین بودن تنها در اداره حوزه نیست بلکه در امور اخلاق، فرهنگ، تربیت و سایر موضوعات نیز تسری دارد و به کلام دیگر امین امام زمان(عج) هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا، معاون امور حوزه علمیه های علمیه خواهران کشور در نشست با هیئت امنای مدارس علمیه خواهران استان اصفهان، اظهار داشت: خدای متعال وعده نصرت می دهد به کسی که ناصر دین خدا شود و نصرت و امداد دین خدا یک فریضه است.

وی با بیان اینکه یاری کردن دین خدا به صراحت در قرآن آمده است، افزود: خداوند در قرآن تقاضای یاری دینش را از انسان دارد و کسانی که وارد عرصه امداد دین خدا شوند از حمایت او برخوردار خواهند شد.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: بدون شک امروز حوزه های علمیه پادگان امام زمان(عج) است و نیروها برای ترویج قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام در جامعه تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به جایگاه هیئت امناء، افزود: خدای بزرگ من و شما را در این عرصه امتحان کرده است تا امداد دین خدا باشد و سبک بال به میدان عمل آمدید.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا اظهار کرد: یاری کردن دین خدا تنها در امور مالی نیست، بلکه هر کسی طرح و ایده و فکری نو دارد نیز می تواند یاری گر دین خدا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیئت امنای حوزه های علمیه نقشی مهم و بی بدیل را در عرصه اداره مدارس دارند و علت موفقیت حوزه ها نیز کار جمعی و گروهی است که باید به آن باور عمیق داشته باشیم.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: هیئت امنا، امین حوزه علمیه هستند و این امین بودن تنها در اداره حوزه نیست، بلکه در امور اخلاق، فرهنگ، تربیت و سایر موضوعات نیز تسری دارد و به کلام دیگر امین امام زمان(عج) هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha